24-08-2020 10:58
Witam,
Mam dostęp w aplikacji mobilnej do dwóch kont: prywatnego i firmowego.
Używam BLIKA regularnie dla obu z nich.
Jest jednak to mocno uciążliwe z tego względu, że muszę zmieniać konto BLIK za każdym razem w zależności od tego, z którego konta chcę wykonać transakcję.
Idealnie by było, jakbym mógł wygenerować kod BLIK dla jakiegokolwiek rachunku bez grzebania w ustawieniach.
25-08-2020 11:50
Możesz mieć jedno konto oraz numer telefonu przypisane do BLIKa. Jest to związane z wieloma opcjami, jakie daje BLIK, np:
- wpłata we wpłatomacie,
- otrzymanie przelewu na telefon od innej osoby,
- wypłata z bankomatu,
- płatności w sklepie.
Powiązanie konta z BLIKiem oznacza również, że przy płaceniu w sklepie, z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze.
Również jak ktoś zrobi przelew, od razu na to konto wpłyną pieniądze.
Dlatego jak masz dwa konta, za każdym razem możesz zmieniać ustawienia dla BLIKa w aplikacji.
Natomiast zapisałam Twoje uwagi w tej sprawie
15-11-2023 20:03
Czy ING planuje wprowadzić taką funkcjonalność jak wybór konta w czasie rzeczywistym w trakcie transakcji blik ? Tj żeby aplikacja przed każdym przelewem blik pytała z ktorego konta (prywatne/firmowe) ma użyć środków? Zmiana przypisanego konta do blika dla osob ktore mają firme i konto prywatne jest bardzo uciążliwa. Wiele banków już to umożliwia. Czy ing nad tym pracuje ?
16-11-2023 06:28
@kuki23 Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu