Odpowiedz

BLIK - dwa konta

Witam,

Mam dostęp w aplikacji mobilnej do dwóch kont: prywatnego i firmowego.

Używam BLIKA regularnie dla obu z nich.

Jest jednak to mocno uciążliwe z tego względu, że muszę zmieniać konto BLIK za każdym razem w zależności od tego, z którego konta chcę wykonać transakcję.

 

Idealnie by było, jakbym mógł wygenerować kod BLIK dla jakiegokolwiek rachunku bez grzebania w ustawieniach.

Odpowiedz
0 Lajków
sucat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 4 (32 759 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Możesz mieć jedno konto oraz numer telefonu przypisane do BLIKa. Jest to związane z wieloma opcjami, jakie daje BLIK, np:
- wpłata we wpłatomacie,
- otrzymanie przelewu na telefon od innej osoby,
- wypłata z bankomatu,
- płatności w sklepie.

 

Powiązanie konta z BLIKiem oznacza również, że przy płaceniu w sklepie, z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze. 
Również jak ktoś zrobi przelew, od razu na to konto wpłyną pieniądze. 

Dlatego jak masz dwa konta, za każdym razem możesz zmieniać ustawienia dla BLIKa w aplikacji.
Natomiast zapisałam Twoje uwagi w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (32 699 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Czy ING planuje wprowadzić taką funkcjonalność jak wybór konta w czasie rzeczywistym w trakcie transakcji blik ? Tj żeby aplikacja przed każdym przelewem blik pytała z ktorego konta (prywatne/firmowe) ma użyć środków? Zmiana przypisanego konta do blika dla osob ktore mają firme i konto prywatne jest bardzo uciążliwa. Wiele banków już to umożliwia. Czy ing nad tym pracuje ?

Odpowiedz
0 Lajków
kuki23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (6 111 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (6 058 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy