Odpowiedz

BLIK - dwa konta

Witam,

Mam dostęp w aplikacji mobilnej do dwóch kont: prywatnego i firmowego.

Używam BLIKA regularnie dla obu z nich.

Jest jednak to mocno uciążliwe z tego względu, że muszę zmieniać konto BLIK za każdym razem w zależności od tego, z którego konta chcę wykonać transakcję.

 

Idealnie by było, jakbym mógł wygenerować kod BLIK dla jakiegokolwiek rachunku bez grzebania w ustawieniach.

Odpowiedz
0 Lajków
sucat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-08-2020
Wiadomość 1 z 4 (44 677 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Możesz mieć jedno konto oraz numer telefonu przypisane do BLIKa. Jest to związane z wieloma opcjami, jakie daje BLIK, np:
- wpłata we wpłatomacie,
- otrzymanie przelewu na telefon od innej osoby,
- wypłata z bankomatu,
- płatności w sklepie.

 

Powiązanie konta z BLIKiem oznacza również, że przy płaceniu w sklepie, z tego właśnie konta zostaną pobrane pieniądze. 
Również jak ktoś zrobi przelew, od razu na to konto wpłyną pieniądze. 

Dlatego jak masz dwa konta, za każdym razem możesz zmieniać ustawienia dla BLIKa w aplikacji.
Natomiast zapisałam Twoje uwagi w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (44 617 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

Czy ING planuje wprowadzić taką funkcjonalność jak wybór konta w czasie rzeczywistym w trakcie transakcji blik ? Tj żeby aplikacja przed każdym przelewem blik pytała z ktorego konta (prywatne/firmowe) ma użyć środków? Zmiana przypisanego konta do blika dla osob ktore mają firme i konto prywatne jest bardzo uciążliwa. Wiele banków już to umożliwia. Czy ing nad tym pracuje ?

Odpowiedz
0 Lajków
kuki23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (18 029 wyświetleń)

Re: BLIK - dwa konta

@kuki23  Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (17 976 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wywala z systemu

Dzień dobry, czy spotkał się ktoś z taką sytuacją- IPhone 16 Pro max, po zalogowaniu do aplikacji ING na telefonie, po chwili znika wszystko, nie mogę wykonać żadnej czynności…tak jakby zamykało całko...

18-05-2025
Re.: Kontakt z ksiegowa

W opisanej sytuacji prosimy skontaktuj się z naszym wsparciem klientów firmowych przez kanały szyfrowane. Postaramy się to dla Ciebie wyjaśnić. Możesz napisać do nas na czacie w bankowości, lub skonta...

17-05-2025
Re: Warunki uzyskania karty kredytowej

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Wniosek o kartę możesz złożyć przez swoją bankowość w zakładce Oferta ING > Karty i płatności. Najczęściej decyzja jest od razu lub kolejnego dnia roboczego.

...

16-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy