Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:
- sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
- sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontaktów 32 357 00 69,
- sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 znajduje się na liście numerów zablokowanych w Twoim telefonie - jeśli tak, usuń go stamtąd
- jeśli korzystasz z dwóch kart SIM na telefonie - wyłącz chwilowo jedną z nich, zdefiniuj w telefonie internet i połączenia przychodzące z jednego numeru i przełącz się na stabilne łącze wifi,
- jeśli masz zagraniczny numer telefonu, kłopoty mogą występować również po stronie operatora. W przypadku gdy wyżej podane punkty nie pomogły, prosimy skontaktuj się z operatorem aby to wyjaśnić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.