Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Jak w temacie aktywacja przebiega pomyślnie aż do chyba końcowego momentu tzn. W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu. Jest wcześniejszy  sms z kodem ale nie ma połączenia. Po kilku próbach telefon na infolinię ale bez pozytywnego finału. Telefon to iphone 14.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (3 579 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:

  • sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
  • sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontaktów 32 357 00 69,
  • sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 znajduje się na liście numerów zablokowanych w Twoim telefonie - jeśli tak, usuń go stamtąd Emotikon: Szczęśliwy
  • jeśli korzystasz z dwóch kart SIM na telefonie - wyłącz chwilowo jedną z nich, zdefiniuj w telefonie internet i połączenia przychodzące z jednego numeru i przełącz się na stabilne łącze wifi,
  • jeśli masz zagraniczny numer telefonu, kłopoty mogą występować również po stronie operatora. W przypadku gdy wyżej podane punkty nie pomogły, prosimy skontaktuj się z operatorem aby to wyjaśnić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 539 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Problemem był numer kierunkowy teraz wszystko działa dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (3 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy