13-11-2023 17:17
Jak w temacie aktywacja przebiega pomyślnie aż do chyba końcowego momentu tzn. W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu. Jest wcześniejszy sms z kodem ale nie ma połączenia. Po kilku próbach telefon na infolinię ale bez pozytywnego finału. Telefon to iphone 14.
14-11-2023 18:09
Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:
16-11-2023 18:12
Problemem był numer kierunkowy teraz wszystko działa dziękuję.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |