Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Jak w temacie aktywacja przebiega pomyślnie aż do chyba końcowego momentu tzn. W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu. Jest wcześniejszy  sms z kodem ale nie ma połączenia. Po kilku próbach telefon na infolinię ale bez pozytywnego finału. Telefon to iphone 14.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (4 628 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:

  • sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
  • sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontaktów 32 357 00 69,
  • sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 znajduje się na liście numerów zablokowanych w Twoim telefonie - jeśli tak, usuń go stamtąd Emotikon: Szczęśliwy
  • jeśli korzystasz z dwóch kart SIM na telefonie - wyłącz chwilowo jedną z nich, zdefiniuj w telefonie internet i połączenia przychodzące z jednego numeru i przełącz się na stabilne łącze wifi,
  • jeśli masz zagraniczny numer telefonu, kłopoty mogą występować również po stronie operatora. W przypadku gdy wyżej podane punkty nie pomogły, prosimy skontaktuj się z operatorem aby to wyjaśnić.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 588 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Problemem był numer kierunkowy teraz wszystko działa dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę nic zrobić a potrzebny mi jest dostęp do konta.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy