Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.
13-11-2023 17:17
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak w temacie aktywacja przebiega pomyślnie aż do chyba końcowego momentu tzn. W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu. Jest wcześniejszy sms z kodem ale nie ma połączenia. Po kilku próbach telefon na infolinię ale bez pozytywnego finału. Telefon to iphone 14.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-11-2023 18:09
Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:
- sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
- sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontaktów 32 357 00 69,
- sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 znajduje się na liście numerów zablokowanych w Twoim telefonie - jeśli tak, usuń go stamtąd
- jeśli korzystasz z dwóch kart SIM na telefonie - wyłącz chwilowo jedną z nich, zdefiniuj w telefonie internet i połączenia przychodzące z jednego numeru i przełącz się na stabilne łącze wifi,
- jeśli masz zagraniczny numer telefonu, kłopoty mogą występować również po stronie operatora. W przypadku gdy wyżej podane punkty nie pomogły, prosimy skontaktuj się z operatorem aby to wyjaśnić.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-11-2023 18:12
Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problemem był numer kierunkowy teraz wszystko działa dziękuję.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość