Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Jak w temacie aktywacja przebiega pomyślnie aż do chyba końcowego momentu tzn. W trakcie automatycznego połączenia telefonicznego usłyszysz 4-cyfrowy kod. Nie przekazuj go nikomu. Wpisz go w aplikacji mobilnej, tylko na swoim urządzeniu. Jest wcześniejszy  sms z kodem ale nie ma połączenia. Po kilku próbach telefon na infolinię ale bez pozytywnego finału. Telefon to iphone 14.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (1 804 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Prosimy, spróbuj skorzystać z tych rozwiązań:

  • sprawdź w Moim ING, czy Twój numer do autoryzacji ma wprowadzony numer kierunkowy kraju. Możesz to zrobić w Moim ING w zakładce Ustawienia - Bezpieczeństwo,
  • sprawdź w swoim telefonie, czy masz włączoną blokadę na połączenia przychodzące od nieznanych nadawców (niezapisanych w książce) - jeśli tak, wyłącz tę opcję i dodaj nasz numer do swoich kontaktów 32 357 00 69,
  • sprawdź czy nasz numer 32 357 00 69 znajduje się na liście numerów zablokowanych w Twoim telefonie - jeśli tak, usuń go stamtąd Emotikon: Szczęśliwy
  • jeśli korzystasz z dwóch kart SIM na telefonie - wyłącz chwilowo jedną z nich, zdefiniuj w telefonie internet i połączenia przychodzące z jednego numeru i przełącz się na stabilne łącze wifi,
  • jeśli masz zagraniczny numer telefonu, kłopoty mogą występować również po stronie operatora. W przypadku gdy wyżej podane punkty nie pomogły, prosimy skontaktuj się z operatorem aby to wyjaśnić.

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (1 764 wyświetleń)

Re: Nowy telefon nie można dokończyć aktywacji aplikacji.

Problemem był numer kierunkowy teraz wszystko działa dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
aqua
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
09-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (1 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy