Odpowiedz

Nowy ekran logowania, bugi

Zauważyłem co najmniej dwa:

 

Nie da się zrobić "szybkiego przelewu własnego" z kont firmowych na prywatne. Nie ma na liście wyboru kont żadnego konta firmowego - wcześniej to działało. 

 

Pierwszy ekran przed zalogowaniem - tapnięcie w kółeczko konta przerzuca do konfiguracji tego skrótu, otwiera się "Dostosuj widok" - czy tylko ja myślę, że to bez sensu? Powinno raczej otwierać kartę informacyjną konta. Do edycji ekranu początkowego jest "ołówek", w górnym prawym rogu.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 9 (10 717 wyświetleń)

Re.: Nowy ekran logowania, bugi

Nie, nie tylko ty. Ja i wielu innych również uważa edycje tych skrótów za coś całkowicie bez sensu.
Tutaj wątek w tym temacie (i nie tylko tym) ---> https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Nowy-wygl%C4%85d-Mojego-ING/td-p/42087
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 2 z 9 (10 711 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzie to możliwe, dostosujemy Skrót Szybki przelew do oczekiwań klientów.

 

Skrót Stan konta – masz rację, tak to działało przed zmianą. Jednak wielu klientów miało z tym problem, nie potrafili zmienić sposobu wyświetlania, nie docierali do Ustawień, kontaktowali się z nami i zgłaszali tę potrzebę. Próbując wyjść naprzeciw oczekiwaniom – zmieniliśmy działanie tego skrótu. Tutaj również widzimy dużo głosów klientów, którym bardziej podobało się poprzednie rozwiązanie. Analizujemy wszystkie opinie na bieżąco. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 9 (10 617 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi


@MonikaC:

Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzie to możliwe, dostosujemy Skrót Szybki przelew do oczekiwań klientów.


Również czekam na przywrócenie tej BARDZO PRZYDATNEJ funkcji.
Teoretycznie rozumiem, że dążymy do spójności, ale kosztem tego został zaliczony gruby regres.

 



Skrót Stan konta – masz rację, tak to działało przed zmianą. Jednak wielu klientów miało z tym problem, nie potrafili zmienić sposobu wyświetlania, nie docierali do Ustawień, kontaktowali się z nami i zgłaszali tę potrzebę. Próbując wyjść naprzeciw oczekiwaniom – zmieniliśmy działanie tego skrótu. Tutaj również widzimy dużo głosów klientów, którym bardziej podobało się poprzednie rozwiązanie. Analizujemy wszystkie opinie na bieżąco. 

 


Skoro ludzie nie potrafili ogarnąć ołówka na str. głównej, ani spróbować przejrzeć ustawień, to ja już chyba nie mam więcej pytań.... 🤦‍♂️ Może aplikacje mobilne nie są dla nich najlepszym wyborem? Albo trzeba wrócić na pocztę?

Idąc tą drogą, to nie wiem jak byli w stanie obsługiwać poprzednią wersję, gdzie czasem dotarcie do niektórych sekcji w apce graniczyło z cudem.
Zresztą teraz jest nawet gorzej, bo wszystko jest małe i nieintuicyjne

Generalnie rozumiem, że aplikacja ma być dla klienta i ma ułatwiać życie, ale nie można robić wszystkiego kosztem porzucania dobrych praktyk UX/UI, bo w konsekwencji aplikacja zacznie przypominać tego gołębia z mema co próbuje odlecieć i zamiast machać skrzydłami to obraca mu się głowa.

 

devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 4 z 9 (10 601 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

Edycję tych skrótów robi się raz, może dwa razy w życiu - przechodzenie na kartę konta to coś, co robi się po każdym uruchomieniu aplikacji. Waga tej drugiej ścieżki użycia jest wydawało by się oczywista.

 

Jeśli chodzi o szybkie przelewy to mamy tu regres funkcjonalności. I dodatkowo podobną sytuację - konfiguruje się to raz, jeśli chcecie wizualnie podczas konfiguracji wyróżnić konta OKO, to po prostu zróbcie to, ustawiając je jako pierwsze na liście. 

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 5 z 9 (10 493 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

> Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR.

 

Nie posiadam konto OKO i teraz szybkie przelewy mogę robić z konta, którego nie posiadam, nie wiem, czy to jest spójne.

W nowej wersji skróty do szybkich przelewów można definiować z ekranu startowego oraz po zalogowaniu z profili konta osobistego i firmowego. Jest to ciekawe rozwinięcie, ale co z tego, skoro w każdym profilu szybki przelew można zdefiniować tylko z z OKO na konto osobiste. Czyli jak będę zalogowany do konta firmowego, to użyję skrótu i zrobię szybki przelew z konta OKO na osobiste. czy to ma sens, czy to jest spójne?

Uważam, że kierunek zmian jest dobry, zunifikowany został wygląd aplikacji ze stroną. Można zmieścić na ekranie więcej skrótów co też jest dobre. Dajcie możliwość definiowania szybkich przelewów w różne strony, np. na ekranie startowym z konta firmowego na osobiste, po zalogowaniu na konto firmowe z konta firmowe np. na OKO itd.

W obecnej wersji, funkcja szybkiego przelewu własnego z ekranu startowego straciła sens. Szkoda, bo dla mnie i zapewne wielu innych użytkowników była to jedna z przydatniejszych funkcji aplikacji.

Czekam na zmiany i pozdrawiam cały zespół piszący oprogramowanie.

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 6 z 9 (10 455 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

Dziękujemy za sugestie. Przekazałem je dalej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 7 z 9 (10 350 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

Jak się czujecie i czy jesteście dumni z tego, że aplikacja którą stworzyliście każdego dnia spada w ocenie i niedługo osiągnie poziom tych najgorszych? Nie ma na to wytłumaczenia ani usprawiedliwienia, zrobiliście kicz jakich mało i jesteście tego świadomi. Jeszcze miesiąc i żegnaj ING, nikt nie będzie stresował się przez durną apkę

Leander
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
11
14-11-2023
Wiadomość 8 z 9 (10 228 wyświetleń)

Re: Nowy ekran logowania, bugi

Jest jeszcze problem z logowaniem danymi biometrycznymi. Po kliknięciu Zaloguj, na planszy startowej

wyświetlony zostaje ekran logowania, z którego nie można się wycofać.

Powinien na nim być przycisk Zamknij lub Anuluj, tak jak jest w innych aplikacjach bankowych, mObywatelu itp.

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
7
17-11-2023
Wiadomość 9 z 9 (10 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy