Tak jest, też na to czekam. Choć obawiam się, że szanse marne na tą zmianę, podobnie jak na wiekszy limit blik. Tematy mielone od wielu lat, bez efektu 🤷♂️
Dziękujemy za zgłoszenie, przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu.
Fajnie, tylko już minęły dwa miesiące i nic się nie zmieniło. Niby to tylko błąd widoku, ale jednak od usług bankowych oczekiwałbym szybszego łatania bugów, nawet takich
No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
Dokładnie to samo chciałem napisać jak tylko zobaczyłem jak to działa po aktualizacji. Skoro klikam konkretne konto ze skrótu, to oczywistym jest fakt, że powinno mnie poprowadzić do tego konkretnego konta.
Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzi
Biorąc pod uwagę, że jest to błąd którzy rzuca wyjątek (co zresztą jest opisane jako 3D9C690E), wydaje mi się, że to raczej problem na backendzie forum Jeżeli chodzi o kwestie front-endowe to dołączam zrzut ekran.
Ale przecież to dotyczy błędu w forum stricte, a nie konta w banku ani niczego co jest związane z ing bankowością online. Co zatem zmienia to, że napisze z konta? Tym bardziej, że tu występuje jako dev/null co jak się domyślacie nie jest moją prawdziwą daną 🤦♂️
W załączniku przesyłam zrzut, gdzie widać różnice między Chrome a Firefox. Górna belka w Firefox nie istnieje, wystaje tylko końcówka div'a i jego shadow.
Zresztą footer też ma buga, też pokazuje to w załączniku
> A mówię to z perspektywy wieloletniego klienta Waszego banku pamiętającego aplikację sprzed bąbelków czy okręgów.
Oj tak, ta stara apka to było coś wspaniałego. Mega szybka, mega intuicyjna, wszystko tam działało tip top. No ale wiadomo, biznes wygłosił swoje idee, marketing przemielił, team wdrożył; ergo wyszła jednak wielka Qpicha 🙆♂️
Również podzielam uwagi poprzedników. Niestety życie nadal pokazuje tą samą zasadę - wdrożenia zmian w każdym big korpo nigdy nie kończą się dobrze.
Moje konkretne uwagi:
1. Na początek koszmar UX/UI najwyższej próby - po kliknięciu na np. ikonę rachunku na ekranie logowania, zamiast odesłać mnie do rachunku, pojawia się zachęta do edycji widoku. Naprawdę trzeba się mocno napracować, aby tak fatalni...
Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!
Witam,
Po krótkim czasie, gdy bilet nie zostanie skasowany, zostaje nałożona blokada na ponowne skasowanie na 3 minuty. To jest coś nieprawdopodobnie bezsensownego. Poniżej podaje przykład dlaczego:
Dziś wsiadłem do tramwaju, kody QR w wagonie były mało wyraźne i był problem ze skasowaniem biletu. Zanim dotarłem do innego kodu w wagonie, bilet został zablokowany. W konsekwencji jade 3 minuty bez mo
Re: Problem ze zmianą języka aplikacji ING, względem języka systemu Android
Witam, wczoraj była aktualizacja aplikacji ING, ale nadal jest ten sam problem. Aktualnie jest wersja 4.10.3 - czy tutaj to już powinno działać czy w kolejnej?
Mam ten sam problem w przypadku kupowania biletów na komunikacje miejską. Bardzo uciążliwe. Przecież bilet za 3,40 to najmniej potencjalnie ryzykowna transakcja.
Problem ze zmianą języka aplikacji ING, względem języka systemu Android
Witam,
Mam Motorole G60S, w której system Android używam w języku angielskim.
Od którejś aktualizacji aplikacji ING, zaczęła ona automatycznie przestawiać się na angielski. Akurat apkę ING chcę mieć po polsku (choćby ze względu na format waluty)
Co próbowałem:
Zalogowałem się do aplikacji ING, zjechałem na sam dół gdzie wybrałem j. polski. To nie pomogło, ponieważ po "zabiciu" aplikacji i uruchomieniu