O devnull

devnull
11 Polubień
3 Rozwiązań
28 Postów
Re.: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox
Fixed
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Wiszące powiadomienie `1`
Solved
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!
Tak jest, też na to czekam.
Choć obawiam się, że szanse marne na tą zmianę, podobnie jak na wiekszy limit blik.
Tematy mielone od wielu lat, bez efektu 🤷‍♂️
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

@SebastianM:

Dziękujemy za zgłoszenie, przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu. 


Fajnie, tylko już minęły dwa miesiące i nic się nie zmieniło. Niby to tylko błąd widoku, ale jednak od usług bankowych oczekiwałbym szybszego łatania bugów, nawet takich

1
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Wiszące powiadomienie `1`

Witam,

 

Na koncie firmowym cały czas wisi ikonka `1` przy ikonie "Karty, płatności" (patrz załącznik 11111.png)

 

Wejście w "Karty, płatności" nic nie zmienia.

 

Ponadto, nie wiem czemu mam pozycję "Aktywuj BLIK", skoro obok widnieje aktywne konto BLIK (patrz załącznik 22222.png)

 

Dotyczy:
- wersji webowej
- aplikacji mobilnej

2
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity
No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Logowanie do nowej aplikacji ING
Dokładnie to samo chciałem napisać jak tylko zobaczyłem jak to działa po aktualizacji.
Skoro klikam konkretne konto ze skrótu, to oczywistym jest fakt, że powinno mnie poprowadzić do tego konkretnego konta.
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Powiadomienia nie znikają

Mam ten sam problem. Nawet jak wejdę w powiadomienie czy też wiadomość i ją odczytam, to potem powiadomienie dalej wisi:

obrazek

Dotyczy zarówno apki oraz www

0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Podstrona `Powiadomienia` nie działa
Już naprawili
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Nowy ekran logowania, bugi

@MonikaC:

Szybki przelew – uspójniliśmy działanie tej funkcji, aby każdy użytkownik mógł robić przelew tylko z OKO na ROR. Na dzień dzisiejszy żaden użytkownik bankowości internetowej nie ma możliwości wybrania w szybkim przelewie ROR ani prywatnego ani firmowego – tylko konto oszczędnościowe. Zauważamy jednak głosy klientów sugerujące rozszerzenie funkcjonalności. Przyjrzymy się temu i jeśli będzi

...
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Próbowałem w kilku - nie działa.

Biorąc pod uwagę, że jest to błąd którzy rzuca wyjątek (co zresztą jest opisane jako 3D9C690E), wydaje mi się, że to raczej problem na backendzie forum
Jeżeli chodzi o kwestie front-endowe to dołączam zrzut ekran.

0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Ale przecież to dotyczy błędu w forum stricte, a nie konta w banku ani niczego co jest związane z ing bankowością online. Co zatem zmienia to, że napisze z konta? Tym bardziej, że tu występuje jako dev/null co jak się domyślacie nie jest moją prawdziwą daną 🤦‍♂️

2
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Bug - div w headerze źle się wyświetla w Firefox

W załączniku przesyłam zrzut, gdzie widać różnice między Chrome a Firefox.
Górna belka w Firefox nie istnieje, wystaje tylko końcówka div'a i jego shadow.

 

Zresztą footer też ma buga, też pokazuje to w załączniku

4
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy ekran logowania, bugi
Nie, nie tylko ty. Ja i wielu innych również uważa edycje tych skrótów za coś całkowicie bez sensu.
Tutaj wątek w tym temacie (i nie tylko tym) ---> https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Nowy-wygl%C4%85d-Mojego-ING/td-p/42087
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Dodałem w treści mejla.
Jeżeli nie widać, dodaje tutaj jako załączniki

4
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Gmail - wiadomości z forum trafiają do spamu

Potwierdzam, u mnie również bez zmian.

Zrobiłem filtr w Gmailu, ale przecież nie tędy droga, aby sfixować tego buga

1
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Podstrona `Powiadomienia` nie działa

Gdy wchodzisz tu:

 

Pokazuje sie to:

 

7
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

> A mówię to z perspektywy wieloletniego klienta Waszego banku pamiętającego aplikację sprzed bąbelków czy okręgów. 

 

Oj tak, ta stara apka to było coś wspaniałego. Mega szybka, mega intuicyjna, wszystko tam działało tip top.
No ale wiadomo, biznes wygłosił swoje idee, marketing przemielił, team wdrożył; ergo wyszła jednak wielka Qpicha 🙆‍♂️

0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING
Również podzielam uwagi poprzedników. Niestety życie nadal pokazuje tą samą zasadę - wdrożenia zmian w każdym big korpo nigdy nie kończą się dobrze.

Moje konkretne uwagi:

1. Na początek koszmar UX/UI najwyższej próby - po kliknięciu na np. ikonę rachunku na ekranie logowania, zamiast odesłać mnie do rachunku, pojawia się zachęta do edycji widoku. Naprawdę trzeba się mocno napracować, aby tak fatalni...
3
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo
Również zgadzam się ze wszystkim co zostało tu napisane przez innych.
0
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Witam,

 

Po krótkim czasie, gdy bilet nie zostanie skasowany, zostaje nałożona blokada na ponowne skasowanie na 3 minuty.
To jest coś nieprawdopodobnie bezsensownego. Poniżej podaje przykład dlaczego:

 

Dziś wsiadłem do tramwaju, kody QR w wagonie były mało wyraźne i był problem ze skasowaniem biletu. Zanim dotarłem do innego kodu w wagonie, bilet został zablokowany. W konsekwencji jade 3 minuty bez mo

...
1
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re: Problem ze zmianą języka aplikacji ING, względem języka systemu Android

Witam, wczoraj była aktualizacja aplikacji ING, ale nadal jest ten sam problem.
Aktualnie jest wersja 4.10.3 - czy tutaj to już  powinno działać czy w kolejnej?

1
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Gmail - wiadomości z forum trafiają do spamu

Każda wiadomość z forum trafia do spamu na Gmail'u.

 

W załączniku przesyłam screen

 

Wątek podobny: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kwestie-dotycz%C4%85ce-forum/Administracja-GMail-wiadomo%C5%9Bci-z-domeny-info-ingbank-pl-trafiaj%C4%85/m-p/34423#M386

4
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Autoryzacja sms
Mam ten sam problem w przypadku kupowania biletów na komunikacje miejską. Bardzo uciążliwe. Przecież bilet za 3,40 to najmniej potencjalnie ryzykowna transakcja.
7
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Problem ze zmianą języka aplikacji ING, względem języka systemu Android

Witam,

 

Mam Motorole G60S, w której system Android używam w języku angielskim.

Od którejś aktualizacji aplikacji ING, zaczęła ona automatycznie przestawiać się na angielski.
Akurat apkę ING chcę mieć po polsku (choćby ze względu na format waluty)

 

Co próbowałem:

  • Zalogowałem się do aplikacji ING, zjechałem na sam dół gdzie wybrałem j. polski.
    To nie pomogło, ponieważ po "zabiciu" aplikacji i uruchomieniu
...
3
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-05-2021 12:31
Data ostatnich odwiedzin ‎25-10-2024 09:14
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 28
Łączna liczba otrzymanych Lajków 11
Posty, które lubię