Odpowiedz

Wiszące powiadomienie `1`

[ Edytowane ]

Witam,

 

Na koncie firmowym cały czas wisi ikonka `1` przy ikonie "Karty, płatności" (patrz załącznik 11111.png)

 

Wejście w "Karty, płatności" nic nie zmienia.

 

Ponadto, nie wiem czemu mam pozycję "Aktywuj BLIK", skoro obok widnieje aktywne konto BLIK (patrz załącznik 22222.png)

 

Dotyczy:
- wersji webowej
- aplikacji mobilnej

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 219 wyświetleń)

Re: Wiszące powiadomienie `1`

Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 151 wyświetleń)

Re.: Wiszące powiadomienie `1`

Solved
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy