24-01-2024 11:56 | Edytowano: 24-01-2024 12:01
Witam,
Na koncie firmowym cały czas wisi ikonka `1` przy ikonie "Karty, płatności" (patrz załącznik 11111.png)
Wejście w "Karty, płatności" nic nie zmienia.
Ponadto, nie wiem czemu mam pozycję "Aktywuj BLIK", skoro obok widnieje aktywne konto BLIK (patrz załącznik 22222.png)
Dotyczy:
- wersji webowej
- aplikacji mobilnej
25-01-2024 12:43
Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.
01-03-2024 10:51
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |