24-01-2024 11:56 | Edytowano: 24-01-2024 12:01
Witam,
Na koncie firmowym cały czas wisi ikonka `1` przy ikonie "Karty, płatności" (patrz załącznik 11111.png)
Wejście w "Karty, płatności" nic nie zmienia.
Ponadto, nie wiem czemu mam pozycję "Aktywuj BLIK", skoro obok widnieje aktywne konto BLIK (patrz załącznik 22222.png)
Dotyczy:
- wersji webowej
- aplikacji mobilnej
25-01-2024 12:43
Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.
01-03-2024 10:51
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |