19-11-2023 15:42
Dlaczego powiadomienia o nowych wydarzeniach (cyfra w fioletowym okręgu) prowadzą donikąd i nie znikają?
Po zalogowaniu na ekranie głównym mam powiadomienie przy "Konta" - 1 w okręgu i przy "Karty" - 2 w okręgu, przy wejściu w daną kategorię nie mam żadnego zaznaczenia czego te powiadomienia miałyby dotyczyć, po powrocie na ekran główny - dalej wyświetla się liczba powiadomień. Czy mam klikać we WSZYSTKO, żeby spróbować to odkliknąć?
Przez stronę to samo (zrzut w załączeniu).
21-11-2023 12:31
Notyfikacja w danej kategorii produktów może oznaczać np. reklamę, czyli kółeczko przerywaną linią lub informacje, że jakiś produkt nie jest aktywowany np. posiadasz nieaktywowaną kartę. Dziękujemy za uwagi, przekażemy ją do odpowiedniego działu.
29-11-2023 09:20 | Edytowano: 29-11-2023 09:25
Mam ten sam problem. Nawet jak wejdę w powiadomienie czy też wiadomość i ją odczytam, to potem powiadomienie dalej wisi:
Dotyczy zarówno apki oraz www
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024