19-11-2023 15:42
Dlaczego powiadomienia o nowych wydarzeniach (cyfra w fioletowym okręgu) prowadzą donikąd i nie znikają?
Po zalogowaniu na ekranie głównym mam powiadomienie przy "Konta" - 1 w okręgu i przy "Karty" - 2 w okręgu, przy wejściu w daną kategorię nie mam żadnego zaznaczenia czego te powiadomienia miałyby dotyczyć, po powrocie na ekran główny - dalej wyświetla się liczba powiadomień. Czy mam klikać we WSZYSTKO, żeby spróbować to odkliknąć?
Przez stronę to samo (zrzut w załączeniu).
21-11-2023 12:31
Notyfikacja w danej kategorii produktów może oznaczać np. reklamę, czyli kółeczko przerywaną linią lub informacje, że jakiś produkt nie jest aktywowany np. posiadasz nieaktywowaną kartę. Dziękujemy za uwagi, przekażemy ją do odpowiedniego działu.
29-11-2023 09:20 | Edytowano: 29-11-2023 09:25
Mam ten sam problem. Nawet jak wejdę w powiadomienie czy też wiadomość i ją odczytam, to potem powiadomienie dalej wisi:
Dotyczy zarówno apki oraz www
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025