14-11-2023 11:00
14-11-2023 11:14
Niestety nie mamy żadnego zdjęcia czy załącznika. Prosimy o edycję posta i postaramy się pomóc.
14-11-2023 11:17
Dodałem w treści mejla.
Jeżeli nie widać, dodaje tutaj jako załączniki
15-11-2023 16:33
Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.
Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.
15-11-2023 16:35
Ale przecież to dotyczy błędu w forum stricte, a nie konta w banku ani niczego co jest związane z ing bankowością online. Co zatem zmienia to, że napisze z konta? Tym bardziej, że tu występuje jako dev/null co jak się domyślacie nie jest moją prawdziwą daną 🤦♂️
15-11-2023 18:07
Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce.
15-11-2023 18:26
Próbowałem w kilku - nie działa.
Biorąc pod uwagę, że jest to błąd którzy rzuca wyjątek (co zresztą jest opisane jako 3D9C690E), wydaje mi się, że to raczej problem na backendzie forum
Jeżeli chodzi o kwestie front-endowe to dołączam zrzut ekran.
17-11-2023 11:46
I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w rama
... 11-11-2024Witam. Nie posiadam loginu oraz hasła do aktywacji bankowości internetowej.
Czy jest możliwość wysłania potrzebnych danych kurierem na adres zamieszkania?
11-11-2024