14-11-2023 11:00
14-11-2023 11:14
Niestety nie mamy żadnego zdjęcia czy załącznika. Prosimy o edycję posta i postaramy się pomóc.
14-11-2023 11:17
Dodałem w treści mejla.
Jeżeli nie widać, dodaje tutaj jako załączniki
15-11-2023 16:33
Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.
Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.
15-11-2023 16:35
Ale przecież to dotyczy błędu w forum stricte, a nie konta w banku ani niczego co jest związane z ing bankowością online. Co zatem zmienia to, że napisze z konta? Tym bardziej, że tu występuje jako dev/null co jak się domyślacie nie jest moją prawdziwą daną 🤦♂️
15-11-2023 18:07
Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się
Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce.
15-11-2023 18:26
Próbowałem w kilku - nie działa.
Biorąc pod uwagę, że jest to błąd którzy rzuca wyjątek (co zresztą jest opisane jako 3D9C690E), wydaje mi się, że to raczej problem na backendzie forum
Jeżeli chodzi o kwestie front-endowe to dołączam zrzut ekran.
17-11-2023 11:46
W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 18-11-2025