14-11-2023 11:00
14-11-2023 11:14
Niestety nie mamy żadnego zdjęcia czy załącznika. Prosimy o edycję posta i postaramy się pomóc.
14-11-2023 11:17
Dodałem w treści mejla.
Jeżeli nie widać, dodaje tutaj jako załączniki
15-11-2023 16:33
Prosimy, napisz do nas przez czat po zalogowaniu w Moim ING. Musimy przeanalizować indywidualnie Twoją sytuację, a do tego jest potrzebne zgłoszenie techniczne.
Społeczność jest kanałem ogólnym i nie mamy tutaj opcji przyjmowania zgłoszeń oraz weryfikacji danych.
15-11-2023 16:35
Ale przecież to dotyczy błędu w forum stricte, a nie konta w banku ani niczego co jest związane z ing bankowością online. Co zatem zmienia to, że napisze z konta? Tym bardziej, że tu występuje jako dev/null co jak się domyślacie nie jest moją prawdziwą daną 🤦♂️
15-11-2023 18:07
Przepraszam, ale nie zrozumieliśmy się
Podobnie wyglądają powiadomienia w Moim ING, dlatego poprosiłam o kontakt na czacie. Proszę, spróbuj jeszcze usunąć pliki cookies w przeglądarce lub spróbuj na innej przeglądarce.
15-11-2023 18:26
Próbowałem w kilku - nie działa.
Biorąc pod uwagę, że jest to błąd którzy rzuca wyjątek (co zresztą jest opisane jako 3D9C690E), wydaje mi się, że to raczej problem na backendzie forum
Jeżeli chodzi o kwestie front-endowe to dołączam zrzut ekran.
17-11-2023 11:46
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025