Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Witam,

 

Po krótkim czasie, gdy bilet nie zostanie skasowany, zostaje nałożona blokada na ponowne skasowanie na 3 minuty.
To jest coś nieprawdopodobnie bezsensownego. Poniżej podaje przykład dlaczego:

 

Dziś wsiadłem do tramwaju, kody QR w wagonie były mało wyraźne i był problem ze skasowaniem biletu. Zanim dotarłem do innego kodu w wagonie, bilet został zablokowany. W konsekwencji jade 3 minuty bez możliwośći skasowania biletu, ergo gdy wsiądzie kontrola to ja dostaje mandat bo nie mam biletu, a skasować go nie mogę bo go blokujecie.

 

W załączniku przesyłam screenshot

 

Czy jest sensowne wytłumaczenie działania tej funkcji ?

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 614 wyświetleń)

Re: Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Blokada na ponowne skasowanie biletu jest nałożona przez dostawcę – moBiLET. Mechanizm czasu na skasowanie biletu stosuje się w wybranych strefach. Oba mechanizmy stosowane są ze względów bezpieczeństwa – głównie po to, żeby klient skasował bilet od razu, a nie dopiero kiedy dostrzeże kontrolera. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 505 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapytanie odnośnie pożyczki

Witam, jestem zainteresowany wzięciem pożyczki gotówkowej lub pożyczki konsolidacyjnej. Niezależnie czy będzie to pierwsza czy druga forma - chcę przeznaczyć większą jej część na spłatę obecnego zobow...

17-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć. 

17-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN

...

16-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy