O KamilW

11 Polubień
27 Rozwiązań
92 Postów
Re: zegarki amazfit - Zepp Pay

Dziękujemy za sugestię, na tę chwilę nie mamy w planach wprowadzenia tej formy płatności.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienia - Brak osobnej kategorii dla aktywności na koncie

Dziękujemy bardzo za sygnał o tym. Sugestię przekażemy do odpowiedniego zespołu - przyjrzymy się temu. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Nieudane obciążenie karty - brak informacji

Dziękujemy za sygnał o tym. Obecnie rzeczywiście takich informacji nie podajemy w powiadomieniach, czy próbach obciążenia. Te informacje możesz uzyskać na czacie w Moim ING lub na infolinii. Przekażemy tę sugestię i opinię do odpowiedniego zespołu. Nasi specjaliści przyjrzą się temu.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Uwzględnianie limitu karty kredytowej w saldzie konta

Przyglądamy się temu Emotikon: Szczęśliwy Jednak na ten moment nie mamy więcej szczegółów.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Konto w promocjach OKO

W aktualnej edycji promocji "Mobilni zyskują" należy do dnia wypłaty nagrody posiadać konto osobiste, konto oszczędnościowe i kartę. Nagrody wypłacamy między 31 października a 13 listopada na konto oszczędnościowe, na którym saldo bieżące na dzień 30 października powinno wynosić co najmniej 500 zł.

 

Karta kosztuje 10 zł, ale możesz uniknąć tej opłaty, jeśli w cyklu rozliczeniowym (29 dzień jedneg

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można dodać do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay.

7
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Fejkowy komunikat - twój telefon może nie być bezpieczny

Dziękujemy za zgłoszenie i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mechanizm wykrywania zadziałał zbyt czuło, co spowodowało nieoczekiwany problem. Na szczęście został on już rozwiązany — była to jednorazowa sytuacja w tej wersji aplikacji. Dziękujemy za wyrozumiałość!

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Nieprawilowy numer konta

Spróbuj, proszę, wpisać numer rachunku - bez spacji. To rozwiązanie czasami pomaga.  Jeżeli to nie pomoże, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Tam specjaliści będą mogli dla Ciebie sprawdzić tę sytuację.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumencie tożsamości. My nie przekazujemy Twojego drugiego imienia na potrzeby Profilu Zaufanego.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny 2 transza
Możesz wydłużyć okres budowlany w Moim ING maksymalnie do 36 miesięcy od uruchomienia kredytu. Wtedy robimy to za pomocą bezpłatnego aneksu bezdecyzyjnego. Jeśli od uruchomienia kredytu minęło więcej niż 36 miesięcy, to okres budowlany możesz wydłużyć w placówce na podstawie aneksu, który jest już płatny oraz jest aneksem decyzyjnym. Jego koszt to 200 zł.
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Transfer z IKE ING do Ike-Obligacje
Konieczna jest wizyta w placówce bankowej wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie IKE z drugą instytucją. W tym wypadku polecamy umówienie wizyty w placówce na konkretny termin, ponieważ nie wszyscy specjaliści zajmują się tą tematyką. Może to Pani zrobić na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING.
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

Jeśli nastąpi skrócenie okresu kredytowania w taki sposób, że po zakończeniu okresu obowiązywania obecnej stawki do końca spłaty zostanie mniej niż 60 rat, nie zaproponujemy już stawki stałego oprocentowania – nie możemy jej zaproponować na okres spłaty krótszy niż 60 miesięcy.
Rozwiązanie jest następujące – nadpłata kredytu bez skrócenie okresu spłaty + dopłacanie co miesiąc do pobieranej przez na

...
2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne. 

3
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Chargeback ze złotej karty Kredytowej Visa

Tutaj nie mogę odnieść się do Twojej sprawy, jednak warto to skonsultować z naszymi specjalistami. Rzeczywiście zdarza się, że niektóre zgłoszenia nie są zależne od nas i potrzebujemy informacji zwrotnej od danej firmy. Zawsze staramy się pomóc w rozwiązaniu kłopotu. Zachęcam do kontaktu na czacie po zalogowaniu w Moim ING w celu sprawdzenia Twojej sytuacji.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Fundusz wsparcia kredytobiorców a nadpłata

Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: FWK a wakacje kredytowe

Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny
W tej sprawie konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami hipotecznymi. Spotkanie możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Kredyt hipoteczny
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

Nie ma możliwości ustawienia takiej opcji. O sposobie autoryzacji decyduje system.

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle
Rzeczywiście obecnie nie ma placówki w Jaśle. Na naszej stronie jest dostępna wyszukiwarka, gdzie możesz sprawdzić dostępne placówki. Obecnie większość spraw można załatwić w Moim ING - bez konieczności wizyty w oddziale. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz gotówkę - możesz skorzystać z naszych bankomatów ING bądź PlanetCash. Najbliższe darmowe urządzenie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Może czas zakończyć testy?

Ponownie dziękujemy Ci za wskazówki i informacje Emotikon: Szczęśliwy Teraz wszystko powinno być już ok. 

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO normalne
Obecnie takiego konta nie mamy, ale zachęcam do obserwowania naszej strony: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. Tam informujemy o aktualnych promocjach. Jeśli chodzi o plotki - proszę im nie wierzyć, nie jest to prawda Emotikon: Szczęśliwy
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat pobrał gotówkę, a nie zaksięgowano wpłaty
Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie sprawy. Mamy nadzieję, że otrzymasz odpowiedź znacznie szybciej Emotikon: Szczęśliwy
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-05-2022 08:18
Data ostatnich odwiedzin ‎21-05-2025 15:42
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 92
Łączna liczba otrzymanych Lajków 11
Posty, które lubię