Konieczna jest wizyta w placówce bankowej wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie IKE z drugą instytucją. W tym wypadku polecamy umówienie wizyty w placówce na konkretny termin, ponieważ nie wszyscy specjaliści zajmują się tą tematyką. Może to Pani zrobić na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING.
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata
Jeśli nastąpi skrócenie okresu kredytowania w taki sposób, że po zakończeniu okresu obowiązywania obecnej stawki do końca spłaty zostanie mniej niż 60 rat, nie zaproponujemy już stawki stałego oprocentowania – nie możemy jej zaproponować na okres spłaty krótszy niż 60 miesięcy. Rozwiązanie jest następujące – nadpłata kredytu bez skrócenie okresu spłaty + dopłacanie co miesiąc do pobieranej przez na
Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne.
Tutaj nie mogę odnieść się do Twojej sprawy, jednak warto to skonsultować z naszymi specjalistami. Rzeczywiście zdarza się, że niektóre zgłoszenia nie są zależne od nas i potrzebujemy informacji zwrotnej od danej firmy. Zawsze staramy się pomóc w rozwiązaniu kłopotu. Zachęcam do kontaktu na czacie po zalogowaniu w Moim ING w celu sprawdzenia Twojej sytuacji.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
W tej sprawie konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami hipotecznymi. Spotkanie możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ...
Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
Rzeczywiście obecnie nie ma placówki w Jaśle. Na naszej stronie jest dostępna wyszukiwarka, gdzie możesz sprawdzić dostępne placówki. Obecnie większość spraw można załatwić w Moim ING - bez konieczności wizyty w oddziale. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz gotówkę - możesz skorzystać z naszych bankomatów ING bądź PlanetCash. Najbliższe darmowe urządzenie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat
Obecnie takiego konta nie mamy, ale zachęcam do obserwowania naszej strony: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. Tam informujemy o aktualnych promocjach. Jeśli chodzi o plotki - proszę im nie wierzyć, nie jest to prawda
Większość spraw możesz załatwić online w Moim ING, mamy dużą sieć bankomatów i wpłatomatów, tutaj możesz je znaleźć: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial . W razie potrzeby są również dostępni specjaliści na czacie w MING i na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
1. Transakcje muszą być wykonane przez właściciela konta OKO Bonus i konta ROR. 2. Taka osoba nie może skorzystać z promocji. Aby wziąć udział w promocji, trzeba być właścicielem konta.
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności Google. Dodatkowo w Google Wallet jest nowa funkcja skrótów, która ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych kart i usług bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji.
Konto Active, o którym piszesz może być kontem wspólnym. W szczegółach obecnego konta znajdziesz przycisk "Zmień typ konta" i tam przekształcisz konto Direct w Active. Żeby darmowo korzystać z konta Active musisz spełnić przynajmniej jeden z warunków: - średnie miesięczne aktywa minimum 200 tys. zł - średnie miesięczne inwestycje minimum 100 tys. zł - sumę wpływów na konto Active minimum 10 tys. zł mi
Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na takim spotkaniu otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli jesteś naszym klientem na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalist