O KamilW

9 Polubień
19 Rozwiązań
59 Postów
Re: Re.: Operat szacunkowy - ile trwa?

Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku. 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Dokumenty przy wniosku o kredyt hipotetyczny

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na takim spotkaniu otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli jesteś naszym klientem na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalist

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna. 
Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, ż

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Zakup innego mieszkania niż obecne i kredytowanie ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie o klucz zabezpieczeń U2F

Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Przygotowujemy zamiany w regulaminie świadczenia usług bankowości internetowej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Nasi specjaliści pracują nad doprecyzowaniem szczegółów. Bardzo prosimy o czas - zachęcamy do śledzenia naszej strony. 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni robocze w godzinach 8:00 - 22:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Transakcja zlecona do realizacji

Potwierdzenie przelewu możesz pobrać po czasie, który masz na odwołanie przelewu, a mianowicie możesz odwołać przelewy zwykłe w PLN, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
-od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu
-od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu

...
1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Oko bonus - niewidoczne standardowe odsetki

Dziękuję za Twoją opinię i sugestię w tej sprawie. Weźmiemy ją pod uwagę. Przekażę ją do odpowiednich specjalistów. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Problemy z logowaniem

Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID? 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu w trakcie wpłaty

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia z uwagi na sytuację, którą przedstawiłeś. Mam nadzieję, że sprawa będzie szybko rozwiązana.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Zaginiony przelew miedzynarodowy i karygodne zachowanie obsługi ING

Szanowny Panie, bardzo mi przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Tutaj nie mamy wglądu do systemów, aby to zweryfikować. W celu złożenia reklamacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING - tam nasi specjaliści postarają się pomóc i przyjmą dla Pana odpowiednie zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostanie Pan naszym klientem i kolejne doświadczenia będą już tyl

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Służebność na działce na kredyt na mieszkanie

Jeżeli chodzi o służebność przejazdu i przesyłu mediów, to akceptujemy takie wpisy w księdze wieczystej. Nie zaakceptujemy wpisów dotyczących służebności na rzecz osób (tzw. prawo do dożywotniego zamieszkania w danej nieruchomości). Trudno ocenić na ten moment stan prawny nieruchomości. Ostateczną decyzję kredytową wydamy na podstawie oceny całości dokumentów dotyczących nieruchomości i dokumentów

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Refinansowanie zakupu mieszkania a akt wlasnosci / kw

Wniosek o udzielenie kredytu możesz złożyć dopiero po ostatecznym akcie notarialnym i musi być założona Księga Wieczysta. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Obecnie nie planujemy wprowadzenia możliwości zmiany limitów przelewów na telefon. Przekażę sugestię w tej sprawie do odpowiedniego zespołu.

3
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Refinansowanie zakupu mieszkania a akt wlasnosci / kw

1. W tej sytuacji mieszkanie nie może stanowić przedmiotu kredytowania - nie możemy refinansować, ponieważ nie masz podpisanego ostatecznego aktu notarialnego. Nie może również stanowić przedmiotu zabezpieczenia, ponieważ mieszkanie nie ma założonej KW. 
2. Do czasu wpisu hipoteki, obecnie nie stosujemy już ubezpieczenia kredytu (tzw. ubezpieczenie pomostowe).

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Klucz U2F w iOS ze złączem Lightning

Zgadza się. Mamy to na uwadze - planujemy wprowadzić tę opcję. Sytuacja jest związana z koniecznością otrzymania certyfikacji w Apple.

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zagubiona karta

Rozumiem, przykro mi. W tej sprawie bardzo proszę o kontakt z naszym działem firmowym, pod numerem 32 357 00 96. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Tam specjaliści spróbują Panu pomóc.

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Zbieg egzekucji

W tej sprawie, bardzo proszę o kontakt z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze, w godzinach 8:00 - 18:00.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Brak widoki kart w aplikacji mobilnej

Był to chwilowy kłopot, który nasi specjaliści już rozwiązali. Przepraszamy za tę sytuację. 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na dom/działkę - KW

W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy skontaktujesz się z naszymi specjalistami hipotecznymi telefonicznie, pod numerem 32 357 00 65 w godzinach: 8:00 - 20:00 w dni robocze i 8:00 - 16:00 w soboty. Tam specjaliści dopytają o wszystkie potrzebne informacje na temat nieruchomości, którą chcesz zakupić. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: OKO/OKO Bonus

Saldo początkowe w każdej promocji liczymy na dany dzień. Dzień wskazujemy w regulaminie promocji i na stronie naszego banku. W obecnej promocji saldo początkowe liczymy na koniec 18.05.2023 r.

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Blokada na ponowne skasowanie biletu jest nałożona przez dostawcę – moBiLET. Mechanizm czasu na skasowanie biletu stosuje się w wybranych strefach. Oba mechanizmy stosowane są ze względów bezpieczeństwa – głównie po to, żeby klient skasował bilet od razu, a nie dopiero kiedy dostrzeże kontrolera. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Obecnie nie mamy informacji o zmianach w tym temacie. Dziękujemy za sugestię.

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-05-2022 08:18
Data ostatnich odwiedzin ‎28-02-2024 18:56
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 59
Łączna liczba otrzymanych Lajków 9
Posty, które lubię