Nie rekomendujemy pobierania naszej aplikacji z innych źródeł. Naszą aplikację możesz pobrać tylko z autoryzowanych źródeł (sklepu Play bądź AppStore).
Rozumiem, jak najbardziej. Jednak w tej sprawie, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 w godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku. Tam specjaliści będą mogli Ci pomóc.
Re: Aplikacja uruchamia się gdy telefon jest zablokowany, a nie robię żadnej transakcji
Przepraszamy za pojawiający się kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem. Spróbuj, proszę, odinstalować i zainstalować ponownie naszą aplikację, to powinno pomóc. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy.
Cieszymy się, że podobają Ci się nasze infografiki – dzięki za sugestię. Jeśli chodzi o program betatesterów to niestety w tym momencie takiego nie prowadzimy.
Re: Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym
Szczegóły Twojego kredytu możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Zapraszamy do kontaktu.
Jeżeli masz już zgłoszoną sprawę, proszę, poczekaj na odpowiedź od naszych specjalistów. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego działu z prośbą o przyspieszenie rozwiązania.
Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam specjaliści będą mogli dodać informacje do Twojego zgłoszenia. Tutaj nie mamy dostępu do systemów i nie możemy tego zrobić.
Re: Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave
Brave nie należy do przeglądarek, które polecamy do korzystania z naszej bankowości. Przeglądarki wskazane przez nas dla systemu bankowości internetowej Moje ING:
Przy zautoryzowanym kontrahencie SMSy nie powinny przychodzić, mogą się pojawić jedynie sporadycznie. Tutaj nie mamy dostępu do potrzebnych informacji, dlatego nie możemy tego sprawdzić. Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na infolinii, pod numerem 32 357 00 24. Tylko tam będziemy mogli Ci pomóc. Podczas kontaktu specjaliści będą mogli poprowadzić Cię przez wniosek o edycję tych danych
Jeśli aktualizacja oprocentowania dla kredytu następuje w kwietniu i październiku, to obecne przeliczenie kredytu po nadpłacie i skróceniu okresu kredytowania wykonamy na podstawie WIBORU z ostatniej zmiany w październiku.
Każda taka decyzja jest indywidualna. Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi (czat w aplikacji lub infolinia 32 357 00 57). Specjaliści sprawdzą jak będzie wyglądać Twój kredyt w przypadku nadpłaty, dzięki czemu na pewno będzie Ci łatwiej zdecydować
Obecnie kontaktuje się z nami wiele klientów, dlatego czas oczekiwania może być nieco dłuższy. Robimy co w naszej mocy, aby każdy mógł z nami porozmawiać. Prosimy spróbuj ponownie.
Rozumiem, że może to być dla Ciebie niekomfortowe, jednak usługa BLIK może być połączona tylko do jednego konta. Zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki.
Jeżeli chodzi o zwrot z płatności BLIK, zwroty realizowane są zawsze na konto, do którego aktualnie podłączony jest BLIK. Nawet jeżeli miałaś BLIKA podłączonego do konta A w momencie wykonywania transakcji, a następnie przepięłaś go do k
Re: Jednorazowy brak wpływu min 2000 zl konto direct
Zapis umowy kredytowej stanowi, że:
„Bank, w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy, ma prawo do jednorazowego podwyższenia marży o 0,4 punktu procentowego w stosunku rocznym, w przypadku niewykonania przez Kredytobiorcę zobowiązania polegającego na zapewnieniu wpływu na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, którego jest właścicielem lub współwłaścicielem, określony w § 5. ust. 6 w wysokości min. 20
W ING Business jest możliwość utworzenia bazy danych kontrahentów, z poziomu nowego przelewu opcją - Dodaj kontrahenta do bazy lub w Menu głównym Administracja i narzędzia – Bazy danych – Lista kontrahentów.
Z poziomu bazy danych w administracji znajduje się opcja autoryzacji kontrahentów.
Dokładnie tak. Kapitał, który jest do spłaty, zawsze jest przeliczany według aktualnego oprocentowania. Przy wzroście stóp procentowych rosną koszty (odsetki) od kredytu. Jeśli WIBOR zacznie spadać, te koszty analogiczne będą pomniejszane, i tak co 6 miesięcy, przy stopie zmiennej.
Podczas zawieszenia spłaty kredytu wszystkie dyspozycje są dostępne, w tym również całkowita spłata. Kredyt jest spłacany na warunkach opisanych w umowie.
Każda decyzja jest podejmowana indywidualnie i na każdym etapie analityk może poprosić Cię o dodatkowe dokumenty. Jeżeli chodzi o decyzję, to nie możemy podać Ci konkretnego terminu rozpatrzenia, staramy się podejmować je jak najszybciej jest to możliwe.
Nadpłata powoduje zmniejszenie kapitału i odsetki liczone są od mniejszej kwoty, więc, jeśli nie mamy zmiany oprocentowania w między czasie rata będzie niższa.
Kapitał na pewno ulegnie pomniejszeniu i można to sprawdzić w historii spłaty, natomiast "POZOSTAŁO DO SPŁATY" to kapitał + bieżące odsetki.
Jeśli masz uruchomione wakacje kredytowe, mogą pojawić się rozbieżności, abyśmy mogli szczegółowo t
Re: Wakacje kredytowe a nadpłata kredytu hipotecznego
Bardzo chciałabym Ci pomóc, ale na Społeczności nie mam takiej możliwości. Tu nie mam dostępu do danych systemowych. Tu udzielamy ogólnych informacji. Zapraszam do kontaktu na czacie po zalogowaniu się do bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 57.
Podczas składania wniosku klient oświadcza, że środki kredytu zaspokoiły jego potrzebę mieszkaniową. Jako bank nie prowadzimy doradztwa indywidualnego w tym zakresie.