O KamilW

10 Polubień
25 Rozwiązań
74 Postów
Re.: Kredyt hipoteczny
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

Nie ma możliwości ustawienia takiej opcji. O sposobie autoryzacji decyduje system.

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle
Rzeczywiście obecnie nie ma placówki w Jaśle. Na naszej stronie jest dostępna wyszukiwarka, gdzie możesz sprawdzić dostępne placówki. Obecnie większość spraw można załatwić w Moim ING - bez konieczności wizyty w oddziale. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz gotówkę - możesz skorzystać z naszych bankomatów ING bądź PlanetCash. Najbliższe darmowe urządzenie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Może czas zakończyć testy?

Ponownie dziękujemy Ci za wskazówki i informacje Emotikon: Szczęśliwy Teraz wszystko powinno być już ok. 

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: OKO normalne
Obecnie takiego konta nie mamy, ale zachęcam do obserwowania naszej strony: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. Tam informujemy o aktualnych promocjach. Jeśli chodzi o plotki - proszę im nie wierzyć, nie jest to prawda Emotikon: Szczęśliwy
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Wpłatomat pobrał gotówkę, a nie zaksięgowano wpłaty
Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie sprawy. Mamy nadzieję, że otrzymasz odpowiedź znacznie szybciej Emotikon: Szczęśliwy
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: powiadomienia na iPhonie
Nie mamy możliwości wyłączenia konkretnych powiadomień. Zgłoszę taką sugestię do odpowiedniego zespołu.
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Godziny otwarcia placówek

Większość spraw możesz załatwić online w Moim ING, mamy dużą sieć bankomatów i wpłatomatów, tutaj możesz je znaleźć: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial . W razie potrzeby są również dostępni specjaliści na czacie w MING i na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Oko bonus nowe warunki
1. Transakcje muszą być wykonane przez właściciela konta OKO Bonus i konta ROR. 
2. Taka osoba nie może skorzystać z promocji. Aby wziąć udział w promocji, trzeba być właścicielem konta.
1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana oprocentowania po 5 latach

Oprocentowanie zmienne będzie oparte o warunki wskazane w podpisanej umowie kredytowej. Dla umów zawartych w 2020 roku jest to marża banku i WIBOR 6M.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności Google. Dodatkowo w Google Wallet jest nowa funkcja skrótów, która ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych kart i usług bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji.

 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny, a służebność

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. 

Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Fiznansowanie faktur - opłaty

W tej sprawie skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami przez stronę: ING Finansowanie Faktur: Zamień fakturę na pieniądze - ING Finansowanie Faktur. Tam będziesz mógł wybrać opcję kontaktu (numer telefonu bądź czat). 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Konto active jako wspólne

Konto Active, o którym piszesz może być kontem wspólnym. W szczegółach obecnego konta znajdziesz przycisk "Zmień typ konta" i tam przekształcisz konto Direct w Active.
Żeby darmowo korzystać z konta Active musisz spełnić przynajmniej jeden z warunków:
- średnie miesięczne aktywa minimum 200 tys. zł
- średnie miesięczne inwestycje minimum 100 tys. zł
- sumę wpływów na konto Active minimum 10 tys. zł mi

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Operat szacunkowy - ile trwa?

Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku. 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Dokumenty przy wniosku o kredyt hipotetyczny

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na takim spotkaniu otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli jesteś naszym klientem na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalist

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Autoryzacja sms

W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna. 
Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, ż

...
4
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Zakup innego mieszkania niż obecne i kredytowanie ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. 


Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -

...
0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie o klucz zabezpieczeń U2F

Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”

1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Przygotowujemy zamiany w regulaminie świadczenia usług bankowości internetowej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Nasi specjaliści pracują nad doprecyzowaniem szczegółów. Bardzo prosimy o czas - zachęcamy do śledzenia naszej strony. 

2
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni robocze w godzinach 8:00 - 22:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Transakcja zlecona do realizacji

Potwierdzenie przelewu możesz pobrać po czasie, który masz na odwołanie przelewu, a mianowicie możesz odwołać przelewy zwykłe w PLN, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
-od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu
-od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu

...
1
KamilW
Moderator
Moderator icon
Re: Oko bonus - niewidoczne standardowe odsetki

Dziękuję za Twoją opinię i sugestię w tej sprawie. Weźmiemy ją pod uwagę. Przekażę ją do odpowiednich specjalistów. 

0
KamilW
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎19-05-2022 08:18
Data ostatnich odwiedzin ‎21-08-2024 18:34
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 74
Łączna liczba otrzymanych Lajków 10
Posty, które lubię