Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona
Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumencie tożsamości. My nie przekazujemy Twojego drugiego imienia na potrzeby Profilu Zaufanego.
Możesz wydłużyć okres budowlany w Moim ING maksymalnie do 36 miesięcy od uruchomienia kredytu. Wtedy robimy to za pomocą bezpłatnego aneksu bezdecyzyjnego. Jeśli od uruchomienia kredytu minęło więcej niż 36 miesięcy, to okres budowlany możesz wydłużyć w placówce na podstawie aneksu, który jest już płatny oraz jest aneksem decyzyjnym. Jego koszt to 200 zł.
Konieczna jest wizyta w placówce bankowej wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie IKE z drugą instytucją. W tym wypadku polecamy umówienie wizyty w placówce na konkretny termin, ponieważ nie wszyscy specjaliści zajmują się tą tematyką. Może to Pani zrobić na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 bądź na czacie po zalogowaniu w Moim ING.
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata
Jeśli nastąpi skrócenie okresu kredytowania w taki sposób, że po zakończeniu okresu obowiązywania obecnej stawki do końca spłaty zostanie mniej niż 60 rat, nie zaproponujemy już stawki stałego oprocentowania – nie możemy jej zaproponować na okres spłaty krótszy niż 60 miesięcy. Rozwiązanie jest następujące – nadpłata kredytu bez skrócenie okresu spłaty + dopłacanie co miesiąc do pobieranej przez na
Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal będzie się pojawiał, napisz do nas na czacie w Moim ING. Przyjmiemy w tej sprawie zgłoszenie techniczne.
Tutaj nie mogę odnieść się do Twojej sprawy, jednak warto to skonsultować z naszymi specjalistami. Rzeczywiście zdarza się, że niektóre zgłoszenia nie są zależne od nas i potrzebujemy informacji zwrotnej od danej firmy. Zawsze staramy się pomóc w rozwiązaniu kłopotu. Zachęcam do kontaktu na czacie po zalogowaniu w Moim ING w celu sprawdzenia Twojej sytuacji.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
W tej sprawie konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami hipotecznymi. Spotkanie możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ...
Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
Rzeczywiście obecnie nie ma placówki w Jaśle. Na naszej stronie jest dostępna wyszukiwarka, gdzie możesz sprawdzić dostępne placówki. Obecnie większość spraw można załatwić w Moim ING - bez konieczności wizyty w oddziale. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz gotówkę - możesz skorzystać z naszych bankomatów ING bądź PlanetCash. Najbliższe darmowe urządzenie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat
Obecnie takiego konta nie mamy, ale zachęcam do obserwowania naszej strony: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. Tam informujemy o aktualnych promocjach. Jeśli chodzi o plotki - proszę im nie wierzyć, nie jest to prawda
Większość spraw możesz załatwić online w Moim ING, mamy dużą sieć bankomatów i wpłatomatów, tutaj możesz je znaleźć: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial . W razie potrzeby są również dostępni specjaliści na czacie w MING i na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
1. Transakcje muszą być wykonane przez właściciela konta OKO Bonus i konta ROR. 2. Taka osoba nie może skorzystać z promocji. Aby wziąć udział w promocji, trzeba być właścicielem konta.
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności Google. Dodatkowo w Google Wallet jest nowa funkcja skrótów, która ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych kart i usług bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji.
Konto Active, o którym piszesz może być kontem wspólnym. W szczegółach obecnego konta znajdziesz przycisk "Zmień typ konta" i tam przekształcisz konto Direct w Active. Żeby darmowo korzystać z konta Active musisz spełnić przynajmniej jeden z warunków: - średnie miesięczne aktywa minimum 200 tys. zł - średnie miesięczne inwestycje minimum 100 tys. zł - sumę wpływów na konto Active minimum 10 tys. zł mi