Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na takim spotkaniu otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli jesteś naszym klientem na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalist
W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna. Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, ż
Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu.
Re: Zakup innego mieszkania niż obecne i kredytowanie ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”
Re: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat
Przygotowujemy zamiany w regulaminie świadczenia usług bankowości internetowej dla dzieci poniżej 13 roku życia. Nasi specjaliści pracują nad doprecyzowaniem szczegółów. Bardzo prosimy o czas - zachęcamy do śledzenia naszej strony.
Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni robocze w godzinach 8:00 - 22:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.
Potwierdzenie przelewu możesz pobrać po czasie, który masz na odwołanie przelewu, a mianowicie możesz odwołać przelewy zwykłe w PLN, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych. -od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu -od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu
Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID?
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Przekazałem prośbę do odpowiedniego zespołu o pilne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia z uwagi na sytuację, którą przedstawiłeś. Mam nadzieję, że sprawa będzie szybko rozwiązana.
Re: Zaginiony przelew miedzynarodowy i karygodne zachowanie obsługi ING
Szanowny Panie, bardzo mi przykro, że spotkała Pana taka sytuacja. Tutaj nie mamy wglądu do systemów, aby to zweryfikować. W celu złożenia reklamacji, bardzo proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING - tam nasi specjaliści postarają się pomóc i przyjmą dla Pana odpowiednie zgłoszenie. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostanie Pan naszym klientem i kolejne doświadczenia będą już tyl
Jeżeli chodzi o służebność przejazdu i przesyłu mediów, to akceptujemy takie wpisy w księdze wieczystej. Nie zaakceptujemy wpisów dotyczących służebności na rzecz osób (tzw. prawo do dożywotniego zamieszkania w danej nieruchomości). Trudno ocenić na ten moment stan prawny nieruchomości. Ostateczną decyzję kredytową wydamy na podstawie oceny całości dokumentów dotyczących nieruchomości i dokumentów
Re: Refinansowanie zakupu mieszkania a akt wlasnosci / kw
1. W tej sytuacji mieszkanie nie może stanowić przedmiotu kredytowania - nie możemy refinansować, ponieważ nie masz podpisanego ostatecznego aktu notarialnego. Nie może również stanowić przedmiotu zabezpieczenia, ponieważ mieszkanie nie ma założonej KW. 2. Do czasu wpisu hipoteki, obecnie nie stosujemy już ubezpieczenia kredytu (tzw. ubezpieczenie pomostowe).
Rozumiem, przykro mi. W tej sprawie bardzo proszę o kontakt z naszym działem firmowym, pod numerem 32 357 00 96. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Tam specjaliści spróbują Panu pomóc.
W tej sytuacji najlepiej będzie, gdy skontaktujesz się z naszymi specjalistami hipotecznymi telefonicznie, pod numerem 32 357 00 65 w godzinach: 8:00 - 20:00 w dni robocze i 8:00 - 16:00 w soboty. Tam specjaliści dopytają o wszystkie potrzebne informacje na temat nieruchomości, którą chcesz zakupić.
Saldo początkowe w każdej promocji liczymy na dany dzień. Dzień wskazujemy w regulaminie promocji i na stronie naszego banku. W obecnej promocji saldo początkowe liczymy na koniec 18.05.2023 r.
Re: Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!
Blokada na ponowne skasowanie biletu jest nałożona przez dostawcę – moBiLET. Mechanizm czasu na skasowanie biletu stosuje się w wybranych strefach. Oba mechanizmy stosowane są ze względów bezpieczeństwa – głównie po to, żeby klient skasował bilet od razu, a nie dopiero kiedy dostrzeże kontrolera.