Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź na infolinii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
W tej sprawie konieczny jest kontakt z naszymi specjalistami hipotecznymi. Spotkanie możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt ...
Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
Rzeczywiście obecnie nie ma placówki w Jaśle. Na naszej stronie jest dostępna wyszukiwarka, gdzie możesz sprawdzić dostępne placówki. Obecnie większość spraw można załatwić w Moim ING - bez konieczności wizyty w oddziale. Dodatkowo, jeśli potrzebujesz gotówkę - możesz skorzystać z naszych bankomatów ING bądź PlanetCash. Najbliższe darmowe urządzenie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat
Obecnie takiego konta nie mamy, ale zachęcam do obserwowania naszej strony: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci. Tam informujemy o aktualnych promocjach. Jeśli chodzi o plotki - proszę im nie wierzyć, nie jest to prawda
Większość spraw możesz załatwić online w Moim ING, mamy dużą sieć bankomatów i wpłatomatów, tutaj możesz je znaleźć: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial . W razie potrzeby są również dostępni specjaliści na czacie w MING i na infolinii, pod numerem 32 357 00 69.
1. Transakcje muszą być wykonane przez właściciela konta OKO Bonus i konta ROR. 2. Taka osoba nie może skorzystać z promocji. Aby wziąć udział w promocji, trzeba być właścicielem konta.
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych
Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności Google. Dodatkowo w Google Wallet jest nowa funkcja skrótów, która ułatwia użytkownikom dostęp do najczęściej używanych kart i usług bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji.
Konto Active, o którym piszesz może być kontem wspólnym. W szczegółach obecnego konta znajdziesz przycisk "Zmień typ konta" i tam przekształcisz konto Direct w Active. Żeby darmowo korzystać z konta Active musisz spełnić przynajmniej jeden z warunków: - średnie miesięczne aktywa minimum 200 tys. zł - średnie miesięczne inwestycje minimum 100 tys. zł - sumę wpływów na konto Active minimum 10 tys. zł mi
Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na takim spotkaniu otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeśli jesteś naszym klientem na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalist
W Moim ING mamy 3 sposoby autoryzacji wykonywanych dyspozycji: jednorazowy kod SMS, PIN w aplikacji, autoryzacja mobilna. Za każdym razem, gdy zlecamy dyspozycje, nasz system bezpieczeństwa błyskawicznie analizuje sytuację i dobiera odpowiedni sposób autoryzacji. Nie możemy tego zmienić. Zachęcam do aktywnego korzystania z naszej bankowości i włączenia weryfikacji behawioralnej - bardzo możliwe, ż
Jeżeli będziemy planowani zmiany w tym zakresie, na pewno poinformujemy o tym z odpowiednim wyprzedzeniem. Dziękujemy za sugestie w tym temacie - przekażemy je do odpowiedniego zespołu.
Re: Zakup innego mieszkania niż obecne i kredytowanie ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”