Płatności

Odpowiedz

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Moja siostra ma właśnie podobna sytuację. Cała nasza rodzina jest klientami ING od wielu lat i każdy postanowił zlikwidować rachunek po przeczytaniu wiadomości na tym forum.
Odpowiedz
0 Lajków
Stela1874
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-08-2024
Wiadomość 21 z 23 (2 825 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz nie nie jest mi już do śmiechu bo konto jest mi potrzebne do ŻYCIA !!  

 

Klientem banku jestem od 8 lat , konto osobiste + kredyt hipoteczny ( zawarty 3 lata temu ) , konto firmowe obroty ponad milion rocznie.  Bank generalnie wie o mnie wszytko a mimo to traktuje jak jakiegoś przestępcę tłumacząc się ustawą.    

Oświadczenia składałem , byłem w oddziale banku wypełnione i przekazane dla pracownika ing.  Kolejne oświadczenie wypełnione i zeskanowane wysłane elektronicznie.  Złożona reklamacja - odrzucona .

 

Pracownicy w oddziale banku ING to statyści . Nic nie mogą nic nie wiedzą , tłumaczą że decyzje podejmują analitycy. 

Infolinia -  nie ma możliwości rozmowy tylko kradzież karty czy dokumentów można zgłosić.  Nie ma żadnej rozmowy , od razu przełączają do " wirtualnego asystenta " !!  

 

ING na początku był dobrym bankiem , nie miałem żadnych problemów. Na dobrych warunkach dostałem kredyt hipoteczny . Teraz przepuszczam że zredukowali znacznie ilość personelu , ludzi mało kompetentnych zatrudnili w oddziałach. Nie ma wystarczającej kadry pracowników do obsługi nas , klientów. Zamiast personelu automatyczne infolinie , czat boty itp. rozwiązania . 

Powód jak zwykle ten sam , chodzi o oszczędności i chęć jeszcze większego zarobku banku.  

 

Do pracownika banku który ma zamiar napisać komentarz :    Proszę nie proponować rozwiązania problemu , przepraszać i że jest pani/panu przykro.  Traktujcie NAS KLIENTÓW z szacunkiem i zrozumieniem .  To że ktoś ma hipotekę u was na 20 - 30 lat nie daje wam prawa na pomiatanie nim i ograniczaniem jego swobody ( blokada konta ) .  

 

 

 

 

parafara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
06-12-2025
Wiadomość 22 z 23 (898 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim ING, abyśmy przekazali prośbę o pilną pomoc, do odpowiednich specjalistów.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
94
11
19-05-2022
Wiadomość 23 z 23 (892 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy