Płatności

Odpowiedz

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

17 lat jestem klientem banku a ten bez zapowiedzi blokuje mi konta. Nie mam dostępu do swoich pieniędzy od dwóch tygodni. Bank zablokował konto beż podania przyczyny. Idę do placówki nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię tam tym bardziej nic nie wiedzą. Pytam dlaczego jest zablokowane konto mówią że nie wiedzą. Każą pisać reklamację. Oczywiście napisałem i czekam już dwa tygodnie na odpowiedz. Wynagrodzenie za pracę wpływa mi na to konto a nie mam dostępu do swoich pieniędzy.

Stanowczo odradzam ten bank. Każdy inny ale nie ten.

A OSOBIE KTÓRA ZARAZ ODPISZE NA MOJEGO POSTA ABYM SKONTAKTOWAŁ SIĘ Z INFOLINIĄ I ŻE TAM JEST SZEREG SPECJALISTÓW TO PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ. SAM UKRAINIEC KTÓRY NIC NIE WIE.

TRAGEDIA

A JAK CZYTAM INNE FORA TO NIE JESTEM SAM W TAKIEJ SYTUACJI ŻE ING ROBI TO NAGMINNIE.

Odpowiedz
0 Lajków
emilian11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-03-2023
Wiadomość 11 z 11 (549 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy