Płatności

Odpowiedz

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

17 lat jestem klientem banku a ten bez zapowiedzi blokuje mi konta. Nie mam dostępu do swoich pieniędzy od dwóch tygodni. Bank zablokował konto beż podania przyczyny. Idę do placówki nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię tam tym bardziej nic nie wiedzą. Pytam dlaczego jest zablokowane konto mówią że nie wiedzą. Każą pisać reklamację. Oczywiście napisałem i czekam już dwa tygodnie na odpowiedz. Wynagrodzenie za pracę wpływa mi na to konto a nie mam dostępu do swoich pieniędzy.

Stanowczo odradzam ten bank. Każdy inny ale nie ten.

A OSOBIE KTÓRA ZARAZ ODPISZE NA MOJEGO POSTA ABYM SKONTAKTOWAŁ SIĘ Z INFOLINIĄ I ŻE TAM JEST SZEREG SPECJALISTÓW TO PROSZĘ SOBIE DAROWAĆ. SAM UKRAINIEC KTÓRY NIC NIE WIE.

TRAGEDIA

A JAK CZYTAM INNE FORA TO NIE JESTEM SAM W TAKIEJ SYTUACJI ŻE ING ROBI TO NAGMINNIE.

emilian11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
21-03-2023
Wiadomość 11 z 21 (9 433 wyświetleń)

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

No niestety. Bank wyraźnie szykanuje klientów. Jestem również klientką od prawie 20 lat. Zamykam wkrótce rachunek. To mało przyjazny bank dla klientów. 

Mi ograniczono dostępność usług bez uprzedzenia. Najpierw kolejny raz  w tym roku (!) wezwano  do wyjawienia źródła pochodzenia środków. Dano czas do 27 listopada. Wysłałam im dokumenty 16 listopada. Dostałam potwierdzenie, że dostali i się skontaktują w razie wątpliwości.  A 20 listopada już były zablokowane niektóre funkcje.

Kontakt z bankim fatalny. Reklamacja i czekaj miesiąc na odpowiedż.

 

Odpowiedz
0 Lajków
irl
irl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
5
23-11-2023
Wiadomość 12 z 21 (8 033 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta w naszym banku Emotikon: Smutny Niestety przez forum nie mamy wglądu do Twojego konta i nie możemy zweryfikować tej sytuacji. Jeśli chcesz coś jeszcze wyjaśnić, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjalista zweryfikuje również status Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszą klientką.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 13 z 21 (7 939 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Na czacie powiedzą to samo, co Pani napisała. Nie mam możliwości kontaktu bezpośrednio z osobą, z tego działu. W innych bankach, gdzie  klienta się szanuje, można skontaktować się z osobą, która wysyła informacje. Po pierwszym wezwaniu usiłowałam dopytać za jaki  okres mam złożyć oświadczenie. I ani na czacie, ani w oddziale banku, ani na infolinii nikt mi nie udzielil informacji. Nie było też tej informacji w wezwaniu. A pod wezwaniem podpisała się Jolanta Rudek . Mogła ta  leniwa pracownica chociaż podać kontakt do siebie, by móc dopytać o szczegóły.  I za pierwszym i za drugim razem.

Zamknęłam juź OKO, za kilka dni zamknę kartę i rachunek. I zrobie wszystko, by inni  dowiedzieli się o praktykach tego banku. I skandalem jest, że w XXI w,kiedy ma się konto internetowe. każe się klientowi drukować płachty papieru, skanować albo latać do oddziału kub na pocztę, by te płachty papieru przesłać.

Strach zachorować, strach nie mieć dostępu do drukarki i skanera, strach pojechać na urlop. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
irl
irl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
5
23-11-2023
Wiadomość 14 z 21 (7 912 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
104
16
14-12-2020
Wiadomość 15 z 21 (7 844 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Jak się czyta takie odwiedzi, to tym bardziej chce się uciekać z banku. Ble, ble, ble. I traktowanie klienta, jak idioty. 

 

irl
irl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
5
23-11-2023
Wiadomość 16 z 21 (7 732 wyświetleń)

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Mam podobną sytuację. Wcześniej (w kwietniu 2023)bank zażądał ode mnie dokumentów stwierdzających mój dochód, co skrupulatnie uczyniłem. Miesiąc temu chcieli, abym uaktualnił dane  dowodu osobistego. To także natychmiast zrobiłem przez moje ING oraz dodatkowo udałem się do oddziału, aby potwierdzić czy wszystko jest OK. Mimo tego 1 grudnia zostało zablokowane moje konto bez podania przyczyny ( informacja na moim ING podpisana przez Panią Jalantę Rudek - brak kontaktu). Tej informacji nie udało mi się uzyskać ani w pacówce banku , ani na infolini. Na moją pisemną reklamację otrzymałem informację zwrotną, że sprawa będzie rozpatrzona do 30 grudnia. Wprawdzie po licznych interwencjach udało mi się odblokować konto, ale nadal nie znam przyczyny jego zablokowania. Moim zdaniem takie działania banku są bezprawne (blokowanie konta bez przyczyny) nie wspominając już o aroganckim traktowaniu klientów (jestem klientem od 20 lat). Czekam na wyjaśnienie sprawy i zmieniam bank, co radzę wszystkim pokrzywdzonym.

k1krist
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
3
05-12-2023
Wiadomość 17 z 21 (7 258 wyświetleń)

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Z tym pozwem zbiorowym to dobry pomysł. Chętnie się przyłączę.
k1krist
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
3
05-12-2023
Wiadomość 18 z 21 (7 247 wyświetleń)

Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Jestem w podobnej sytuacji tylko mnie nikt nigdy nie prosił o wypełnienie żadnych oświadczeń. Jedynie była ogólna informacja w systemie transakcyjnym z grudnia 2023 że bank może poprosić o nie każdego klienta. Zablokowane konto prywatne- firmowe na razie działa. Reklamacja odrzucona, złożyłem reklamację na reklamacje. Miesiąc czekania. Jestem klientem od 20 lat- firmowym od 13. Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego!
Odpowiedz
0 Lajków
luc112
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-02-2024
Wiadomość 19 z 21 (5 494 wyświetleń)

Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Chcielibyśmy poprosić właściwą jednostkę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę, podaj nam numer swojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
646
121
04-09-2015
Wiadomość 20 z 21 (5 486 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy