Re.: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzmow
3 tygidnie od czasu, gdy napisałam reklamację. Ja oświadczenie złożyłam w terminie, a mimo to zablokowali niektóre funkcje. I to zablokowali kilka dni przed terminem, który sami wyznaczyli na złożenie deklaracji.
Re.: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzmow
U mnie po składaniu reklamacji i czekaniu 3 tygodnie, odblokiwano funkcje. Dostałam pismo, że to z winy pracownika i inne ble, ble. Żadnej rekompensaty. Zrezygnowałam u nich z karty i OKO. Otworzyłam nowe konto w innym banku.
Mają prawo pytać ale co pół roku o to samo? XXI wiek i trzeba drukować płachty papieru, skanować i im wysyłać? I nikt nie jest w stanie udzielić informacji za jaki okres trz
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...
Poczytałam. Nie tylko mnie to spotkało. I nie chodzi tu o prawo. Chodzi o sposoby załatwiania tego przez bank. Wczoraj zamknęłam OKO, dziś kartę. Jutro lub pojutrze, po zarchiwizowaniu historii, zamykam rachunek. Odpowiedź na reklamację ślijcie sobie na Berdyczów.
Re: dyspozycja na wypadek śmierci bez wizyty w oddziale
Popieram. Zmienić bank na bardziej przyjazny. Ten już nie nadąża za zmianami. Właśnie po to ma się konto internetowe, by większość spraw załatwić online.
Na czacie powiedzą to samo, co Pani napisała. Nie mam możliwości kontaktu bezpośrednio z osobą, z tego działu. W innych bankach, gdzie klienta się szanuje, można skontaktować się z osobą, która wysyła informacje. Po pierwszym wezwaniu usiłowałam dopytać za jaki okres mam złożyć oświadczenie. I ani na czacie, ani w oddziale banku, ani na infolinii nikt mi nie udzielil informacji. Nie było też tej
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...
Myślę, że to tylko lenistwo, ignorancja i brak dobrej woli pracowników powoduje takie komplikacje. Jestem klientką banku od 2006 roku. Mam regularne wpływy, lokuję oszczędności, jeśli bank ma jakieś bonusowe oprocentowanie. Założyłam tu konto dla swojej wspólnoty, wszystkim polecałam ten bank. Ale to już koniec.
Na początku kwietnia 2023 zostałam wezwana do złożenia oświadczenia o źródle pochodzeni
No niestety. Bank wyraźnie szykanuje klientów. Jestem również klientką od prawie 20 lat. Zamykam wkrótce rachunek. To mało przyjazny bank dla klientów.
Mi ograniczono dostępność usług bez uprzedzenia. Najpierw kolejny raz w tym roku (!) wezwano do wyjawienia źródła pochodzenia środków. Dano czas do 27 listopada. Wysłałam im dokumenty 16 listopada. Dostałam potwierdzenie, że dostali i się skontak