21-03-2023 15:16
23-11-2023 15:03
No niestety. Bank wyraźnie szykanuje klientów. Jestem również klientką od prawie 20 lat. Zamykam wkrótce rachunek. To mało przyjazny bank dla klientów.
Mi ograniczono dostępność usług bez uprzedzenia. Najpierw kolejny raz w tym roku (!) wezwano do wyjawienia źródła pochodzenia środków. Dano czas do 27 listopada. Wysłałam im dokumenty 16 listopada. Dostałam potwierdzenie, że dostali i się skontaktują w razie wątpliwości. A 20 listopada już były zablokowane niektóre funkcje.
Kontakt z bankim fatalny. Reklamacja i czekaj miesiąc na odpowiedż.
24-11-2023 15:08
Przykro nam, że podjęłaś decyzję o zamknięciu konta w naszym banku Niestety przez forum nie mamy wglądu do Twojego konta i nie możemy zweryfikować tej sytuacji. Jeśli chcesz coś jeszcze wyjaśnić, prosimy napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjalista zweryfikuje również status Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że pozostaniesz naszą klientką.
24-11-2023 17:03
Na czacie powiedzą to samo, co Pani napisała. Nie mam możliwości kontaktu bezpośrednio z osobą, z tego działu. W innych bankach, gdzie klienta się szanuje, można skontaktować się z osobą, która wysyła informacje. Po pierwszym wezwaniu usiłowałam dopytać za jaki okres mam złożyć oświadczenie. I ani na czacie, ani w oddziale banku, ani na infolinii nikt mi nie udzielil informacji. Nie było też tej informacji w wezwaniu. A pod wezwaniem podpisała się Jolanta Rudek . Mogła ta leniwa pracownica chociaż podać kontakt do siebie, by móc dopytać o szczegóły. I za pierwszym i za drugim razem.
Zamknęłam juź OKO, za kilka dni zamknę kartę i rachunek. I zrobie wszystko, by inni dowiedzieli się o praktykach tego banku. I skandalem jest, że w XXI w,kiedy ma się konto internetowe. każe się klientowi drukować płachty papieru, skanować albo latać do oddziału kub na pocztę, by te płachty papieru przesłać.
Strach zachorować, strach nie mieć dostępu do drukarki i skanera, strach pojechać na urlop.
25-11-2023 17:16
Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Pracownik na czacie lub infolinii, jeśli nie może udzielić informacji od razu, powinien zarejestrować odpowiednią dyspozycję lub umówić się na kontakt zwrotny. Zachęcam do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Przygotowaliśmy też stronę z informacjami dotyczącymi oświadczeń, zachęcam do zapoznania się z nią tutaj: https://www.ing.pl/o-banku/kyc-poznaj-swojego-klienta
26-11-2023 09:06
Jak się czyta takie odwiedzi, to tym bardziej chce się uciekać z banku. Ble, ble, ble. I traktowanie klienta, jak idioty.
05-12-2023 14:47
Mam podobną sytuację. Wcześniej (w kwietniu 2023)bank zażądał ode mnie dokumentów stwierdzających mój dochód, co skrupulatnie uczyniłem. Miesiąc temu chcieli, abym uaktualnił dane dowodu osobistego. To także natychmiast zrobiłem przez moje ING oraz dodatkowo udałem się do oddziału, aby potwierdzić czy wszystko jest OK. Mimo tego 1 grudnia zostało zablokowane moje konto bez podania przyczyny ( informacja na moim ING podpisana przez Panią Jalantę Rudek - brak kontaktu). Tej informacji nie udało mi się uzyskać ani w pacówce banku , ani na infolini. Na moją pisemną reklamację otrzymałem informację zwrotną, że sprawa będzie rozpatrzona do 30 grudnia. Wprawdzie po licznych interwencjach udało mi się odblokować konto, ale nadal nie znam przyczyny jego zablokowania. Moim zdaniem takie działania banku są bezprawne (blokowanie konta bez przyczyny) nie wspominając już o aroganckim traktowaniu klientów (jestem klientem od 20 lat). Czekam na wyjaśnienie sprawy i zmieniam bank, co radzę wszystkim pokrzywdzonym.
05-12-2023 15:02
11-02-2024 15:06
11-02-2024 15:21
Przez Społeczność nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji. Chcielibyśmy poprosić właściwą jednostkę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Proszę, podaj nam numer swojej reklamacji.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |