Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Witam,

 

Po krótkim czasie, gdy bilet nie zostanie skasowany, zostaje nałożona blokada na ponowne skasowanie na 3 minuty.
To jest coś nieprawdopodobnie bezsensownego. Poniżej podaje przykład dlaczego:

 

Dziś wsiadłem do tramwaju, kody QR w wagonie były mało wyraźne i był problem ze skasowaniem biletu. Zanim dotarłem do innego kodu w wagonie, bilet został zablokowany. W konsekwencji jade 3 minuty bez możliwośći skasowania biletu, ergo gdy wsiądzie kontrola to ja dostaje mandat bo nie mam biletu, a skasować go nie mogę bo go blokujecie.

 

W załączniku przesyłam screenshot

 

Czy jest sensowne wytłumaczenie działania tej funkcji ?

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 523 wyświetleń)

Re: Blokada możliwości skasowania biletu komunikacyjnego ?!

Blokada na ponowne skasowanie biletu jest nałożona przez dostawcę – moBiLET. Mechanizm czasu na skasowanie biletu stosuje się w wybranych strefach. Oba mechanizmy stosowane są ze względów bezpieczeństwa – głównie po to, żeby klient skasował bilet od razu, a nie dopiero kiedy dostrzeże kontrolera. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
94
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (4 414 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy