18-06-2023 19:46
Witam,
Po krótkim czasie, gdy bilet nie zostanie skasowany, zostaje nałożona blokada na ponowne skasowanie na 3 minuty.
To jest coś nieprawdopodobnie bezsensownego. Poniżej podaje przykład dlaczego:
Dziś wsiadłem do tramwaju, kody QR w wagonie były mało wyraźne i był problem ze skasowaniem biletu. Zanim dotarłem do innego kodu w wagonie, bilet został zablokowany. W konsekwencji jade 3 minuty bez możliwośći skasowania biletu, ergo gdy wsiądzie kontrola to ja dostaje mandat bo nie mam biletu, a skasować go nie mogę bo go blokujecie.
W załączniku przesyłam screenshot
Czy jest sensowne wytłumaczenie działania tej funkcji ?
21-06-2023 11:06
Blokada na ponowne skasowanie biletu jest nałożona przez dostawcę – moBiLET. Mechanizm czasu na skasowanie biletu stosuje się w wybranych strefach. Oba mechanizmy stosowane są ze względów bezpieczeństwa – głównie po to, żeby klient skasował bilet od razu, a nie dopiero kiedy dostrzeże kontrolera.
Powyższa rata brzmi jak informacja od laika dla laika.
Najem jest korzystniejszy finansowo na krótką metę. Płacisz za usługę korzystania z samochodu. Po zakończeniu najmu oddajesz auto i możesz wziąć n
... 29-01-2025Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za