Odpowiedz

Logowanie do nowej aplikacji ING

Dzień Dobry
Na nowym ekranie startowym przed zalogowaniem wyświetlały się zbyt małe ikony oraz po kliknięciu wybranego skrutu do rachunku aplikacja przechodziła do edycji ustawień tego ekranu.
Po uwagach użytkowników pojawiła się aktualizacja a wraz z nią większe ikony.
Niestety po kliknięciu wybranego skrótu do rachunku pojawią się co prawda opcja logowania zamiast jak wcześniej edycja ekranu ale po zalogowaniu wyświetla nam się ekran główny z widokiem ogólnym.
Wydaje się, że nie o to chodziło.
Po uruchomieniu aplikacji przed logowaniem mamy widok ekranu głównego który personalizujemy wg własnych preferencji.
Oczekuję się, że jeśli klikniemy na skrót OKO to pojawi się opcją zalogowania i automatycznie po zalogowaniu otworzy się okno że szczegółami tego rachunku a tak niestety się nie dzieje.
mikrus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
30-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 867 wyświetleń)

Re: Logowanie do nowej aplikacji ING

Witaj,

dziękuję za Twoją opinię - przekazałem ja do działu, który zajmuje się aplikacją.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 757 wyświetleń)

Re.: Logowanie do nowej aplikacji ING

Dokładnie to samo chciałem napisać jak tylko zobaczyłem jak to działa po aktualizacji.
Skoro klikam konkretne konto ze skrótu, to oczywistym jest fakt, że powinno mnie poprowadzić do tego konkretnego konta.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Wplatomat zabral pieniadze

Witam tam wpłatomat zabrał mi moje pieniądze a mam do zapłacenia bardzo pilne zobowiązania podatkowe proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy ze zwrotem pieniędzy w dniu dzisiejszym. Poniżej przesy...

13-09-2024
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy