Odpowiedz

Logowanie do nowej aplikacji ING

Dzień Dobry
Na nowym ekranie startowym przed zalogowaniem wyświetlały się zbyt małe ikony oraz po kliknięciu wybranego skrutu do rachunku aplikacja przechodziła do edycji ustawień tego ekranu.
Po uwagach użytkowników pojawiła się aktualizacja a wraz z nią większe ikony.
Niestety po kliknięciu wybranego skrótu do rachunku pojawią się co prawda opcja logowania zamiast jak wcześniej edycja ekranu ale po zalogowaniu wyświetla nam się ekran główny z widokiem ogólnym.
Wydaje się, że nie o to chodziło.
Po uruchomieniu aplikacji przed logowaniem mamy widok ekranu głównego który personalizujemy wg własnych preferencji.
Oczekuję się, że jeśli klikniemy na skrót OKO to pojawi się opcją zalogowania i automatycznie po zalogowaniu otworzy się okno że szczegółami tego rachunku a tak niestety się nie dzieje.
mikrus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
30-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 145 wyświetleń)

Re: Logowanie do nowej aplikacji ING

Witaj,

dziękuję za Twoją opinię - przekazałem ja do działu, który zajmuje się aplikacją.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
76
11
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 035 wyświetleń)

Re.: Logowanie do nowej aplikacji ING

Dokładnie to samo chciałem napisać jak tylko zobaczyłem jak to działa po aktualizacji.
Skoro klikam konkretne konto ze skrótu, to oczywistym jest fakt, że powinno mnie poprowadzić do tego konkretnego konta.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Numer karty oraz kod CVV

Wyobraźcie sobie jak bardzo idiotyczna jest ta argumentacja o bezpieczeństwie związanym z nieujawnianiem danych kart w APLIKACJI XD Waszak wszyscy się zgodzimy, że zdecydowanie bardziej bezpieczne jes...

14-04-2024
Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również

...

14-04-2024
Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 

13-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy