Odpowiedz

Logowanie do nowej aplikacji ING

Dzień Dobry
Na nowym ekranie startowym przed zalogowaniem wyświetlały się zbyt małe ikony oraz po kliknięciu wybranego skrutu do rachunku aplikacja przechodziła do edycji ustawień tego ekranu.
Po uwagach użytkowników pojawiła się aktualizacja a wraz z nią większe ikony.
Niestety po kliknięciu wybranego skrótu do rachunku pojawią się co prawda opcja logowania zamiast jak wcześniej edycja ekranu ale po zalogowaniu wyświetla nam się ekran główny z widokiem ogólnym.
Wydaje się, że nie o to chodziło.
Po uruchomieniu aplikacji przed logowaniem mamy widok ekranu głównego który personalizujemy wg własnych preferencji.
Oczekuję się, że jeśli klikniemy na skrót OKO to pojawi się opcją zalogowania i automatycznie po zalogowaniu otworzy się okno że szczegółami tego rachunku a tak niestety się nie dzieje.
mikrus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
30-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 248 wyświetleń)

Re: Logowanie do nowej aplikacji ING

Witaj,

dziękuję za Twoją opinię - przekazałem ja do działu, który zajmuje się aplikacją.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
87
13
03-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (2 138 wyświetleń)

Re.: Logowanie do nowej aplikacji ING

Dokładnie to samo chciałem napisać jak tylko zobaczyłem jak to działa po aktualizacji.
Skoro klikam konkretne konto ze skrótu, to oczywistym jest fakt, że powinno mnie poprowadzić do tego konkretnego konta.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 126 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy