Odpowiedz

Wiszące powiadomienie `1`

[ Edytowane ]

Witam,

 

Na koncie firmowym cały czas wisi ikonka `1` przy ikonie "Karty, płatności" (patrz załącznik 11111.png)

 

Wejście w "Karty, płatności" nic nie zmienia.

 

Ponadto, nie wiem czemu mam pozycję "Aktywuj BLIK", skoro obok widnieje aktywne konto BLIK (patrz załącznik 22222.png)

 

Dotyczy:
- wersji webowej
- aplikacji mobilnej

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 191 wyświetleń)

Re: Wiszące powiadomienie `1`

Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 123 wyświetleń)

Re.: Wiszące powiadomienie `1`

Solved
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 3 (4 478 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy