- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Problemy z logowaniem
15-11-2023 04:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-11-2023 09:57
Re: Problemy z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID?
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-11-2023 02:51
Re: Problemy z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem podwójny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-11-2023 08:14
Re: Problemy z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłoś proszę tę sytuację naszym specjalistom na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub pod numerem 32 357 00 69. Zlecimy technikom zbadanie tej sprawy.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość