Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem
Mało był problem z logowaniem do aplikacji kluczem U2F na iOS 17 to teraz po „odświeżeniu aplikacji” jest problem z logowaniem w pierwszym etapie (Face ID kod pin).
Zagubiony klucz jest zabezpieczony pin-em, więc w obcych rękach jest bezużyteczny poza tym każdy powinien mieć drugi zapasowy. Jeśli mówimy o szybkiej reakcji zablokowania klucza przez infolinie to powinno to być stricte zablokowanie klucza a nie zmiana metody uwierzytelniania z bezpiecznej na mniej bezpieczną. Załóżmy, że osoba atakująca ma dane pozyskane w phishingu plus duplikat kary sim i nie