15-11-2023 04:24
17-11-2023 09:57
Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID?
23-11-2023 02:51
Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem podwójny.
24-11-2023 08:14
Zgłoś proszę tę sytuację naszym specjalistom na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub pod numerem 32 357 00 69. Zlecimy technikom zbadanie tej sprawy.
Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej i mam pewna wątpliwość. Kwota kredytu to 750 tys. będzie ona uruchamiana w transzach przez kolejne 2 lata. Dostałem ofertę z ubezpieczeniem rozszerzonym i moj
... 20-09-2024Wybierasz opcję Spłać częściowo lub całkowicie i nadpłacasz wybraną kwotą. Środki na nadpłatę musisz oczywiście zapewnić niezależnie od tych na spłatę raty planowej, które automatycznie pobiera bank.
... 20-09-2024