Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania

Witam
Nie mogę zalogować się do aplikacji, ponieważ po każdym logowaniu pojawia się komunikat "dostosuj widok" i niezależnie od podjętego działania (zapisz, anuluj, zamknięcie okna), wyrzuca ponownie do ekranu logowania. I powstaje pętla która nie pozwala się zalogować.

Usuwałem dane aplikacji, restartowałem telefon itp. nie pomaga
Odpowiedz
0 Lajków
Jatubaht
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 724 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania

Jeżeli tak się dzieje to wyjdź proszę z naszej aplikacji i potem wejdź w nią ponownie i wybierz od razu Zaloguj na pasku na dole (bez klikania na skrót ze stanem konta). W najbliższej aktualizacji aplikacji umożliwimy logowanie po kliknięciu na skrót na ekranie startowym



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 551 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Może to AI a nie specjaliści pisze więc jest na jedno kopyto Emotikon: Szczęśliwy

18-09-2024
Re.: Orlen w portfelu

"Na chwilę obecną" czyli jednak coś pozytywnego w tym temacie może się zadziać. Oby było jak najlepiej

18-09-2024
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Najpierw wprowadzili praktycznie przymusowe reklamy. Non stop wchodzisz do banku i widzisz latające gó...na: weź kredyt, pożyczkę, leasing itd. Teraz wprowadzają opłaty za przelew. Ale zawsze najbardz...

18-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy