24-11-2023 07:44
25-11-2023 10:30
Jeżeli tak się dzieje to wyjdź proszę z naszej aplikacji i potem wejdź w nią ponownie i wybierz od razu Zaloguj na pasku na dole (bez klikania na skrót ze stanem konta). W najbliższej aktualizacji aplikacji umożliwimy logowanie po kliknięciu na skrót na ekranie startowym
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024