Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania

Witam
Nie mogę zalogować się do aplikacji, ponieważ po każdym logowaniu pojawia się komunikat "dostosuj widok" i niezależnie od podjętego działania (zapisz, anuluj, zamknięcie okna), wyrzuca ponownie do ekranu logowania. I powstaje pętla która nie pozwala się zalogować.

Usuwałem dane aplikacji, restartowałem telefon itp. nie pomaga
Odpowiedz
0 Lajków
Jatubaht
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 107 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania

Jeżeli tak się dzieje to wyjdź proszę z naszej aplikacji i potem wejdź w nią ponownie i wybierz od razu Zaloguj na pasku na dole (bez klikania na skrót ze stanem konta). W najbliższej aktualizacji aplikacji umożliwimy logowanie po kliknięciu na skrót na ekranie startowym



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 934 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Dzień Dobry,

Jeśli chodzi działalność na ryczałcie to widzę tutaj dwie sprzeczności i nie wiem jak to rozumieć.

 

5.  W stosunku do osób prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą:
1) ...
2) opodatk

...

16-04-2025
Zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów

Witam, 

mam do wypełnienia w/w zaświadczenie. 

 

Jednak mam pytanie bo nie do końca jestem pewna. Czy licząc z 6 miesięcy podstawy miesięcznej brutto, żeby dojść do netto uwzględniamy KUP i miesięczną ul

...

16-04-2025
Przewidywany czas analizy i decyzji

Dzień dobry,

Czytając różne wypowiedzi na tym forum zaczynam wątpić w szybkość procesu uzyskania kredytu.
Finalną umowę zakupu mieszkania mamy na koniec maja, według ING 10.04 nasze dokumenty są na krok

...

15-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy