15-11-2023 04:24
17-11-2023 09:57
Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID?
23-11-2023 02:51
Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem podwójny.
24-11-2023 08:14
Zgłoś proszę tę sytuację naszym specjalistom na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub pod numerem 32 357 00 69. Zlecimy technikom zbadanie tej sprawy.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |