15-11-2023 04:24
17-11-2023 09:57
Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID?
23-11-2023 02:51
Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem podwójny.
24-11-2023 08:14
Zgłoś proszę tę sytuację naszym specjalistom na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub pod numerem 32 357 00 69. Zlecimy technikom zbadanie tej sprawy.
Dziękuję za odpowiedź. Wygląda na to że ING umywa ręce i niestety trzeba działać samemu
Ja przy rozmowie z konsultantem ING jasno im zakomunikowałem że moje oszczędności już nie będą nigdy ulokowane u
... 21-03-2025Decyzję otrzymałem zgodnie z terminem widocznym na stronie. Aktualnie wniosek jest w oczekiwaniu na wycenę nieruchomości.
21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |