Odpowiedz

Problemy z logowaniem

Mało był problem z logowaniem do aplikacji kluczem U2F na iOS 17 to teraz po „odświeżeniu aplikacji” jest problem z logowaniem w pierwszym etapie (Face ID kod pin).
Odpowiedz
0 Lajków
Ares
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
22-10-2023
Wiadomość 1 z 4 (1 926 wyświetleń)

Re: Problemy z logowaniem

Czy logujesz się do Aplikacji przez naciśnięcie przycisku Zaloguj na dole ekranu? Pytamy o to, ponieważ niektórzy Klienci próbują logować się do aplikacji przez skrót Stan konta, z którego aktualnie nie jest dostępne logowanie do aplikacji, a zmiana ustawień widoku. Jeśli logujesz się za pomocą przycisku Zaloguj, to co pojawia się po próbie wpisania PIN lub Face ID? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
63
9
19-05-2022
Wiadomość 2 z 4 (1 841 wyświetleń)

Re: Problemy z logowaniem

Tak loguję się przyciskiem zaloguj. Mniej więcej co drugi raz nie działa face id i zero interakcji przycisku face id jak wpisuje pin to jest błędny a tylko trzy kropki pokazuje (tak jak bym 3 cyfry wpisał) albo w ogóle nie reaguje. I jako, że używam klucza u2f to może po 10 min uda się zalogować. Tak jak wspomniałem w poprzedniej wersji aplikacji był tylko problem z kluczem teraz już jest problem podwójny.

Odpowiedz
0 Lajków
Ares
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
22-10-2023
Wiadomość 3 z 4 (1 630 wyświetleń)

Re: Problemy z logowaniem

Zgłoś proszę tę sytuację naszym specjalistom na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub pod numerem 32 357 00 69. Zlecimy technikom zbadanie tej sprawy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
542
120
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 553 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

16-05-2024
Mój asystent wysyła zbyt dużo reklam

Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche

...

16-05-2024
Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Dzień dobry

14.05.2024 złożyłam wniosek o pożyczkę gotowkowa będąc klientem banku. Ile jeszcze będę czekać na decyzję? Jeśli będzie pozytywna, to ile czeka się na przelanie pieniędzy na konto?

16-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy