26-02-2024 18:02
Czy coś wiadomo w powyższej sprawie? Świetna funkcja, ale kompletnie bezużyteczna jeżeli muszę odblokować telefon, aby z niej skorzystać.
Kiedy kupno biletu parkingowego przez CarPlay nie będzie wymagało odblokowania telefonu?
06-03-2024 22:51
Dzięki za info.
28-03-2024 11:23
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024 13:15
Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga przyłożenia klucza U2F co nie ma absolutnie żadnego sensu. Więc zarówno CarPlay jak i dodanie klucza U2F do aplikacji mobilnej niby są dostępne a tak na prawdę nie da się z tego korzystać. Jakoś nie wyobrażam sobie co chwilę przykładać klucz U2F żeby uruchomić aplikacje w swoim zaufanym telefonie... Co innego rejestracja nowego urządzenia, wtedy faktycznie U2F powinien być wymagany.
Ale jak już wysyłasz przelew na większą kwotę to wszystko wyślą bez żadnej autoryzacji, bo wtedy to o bezpieczeństwo to już nie trzeba dbać :X
28-03-2024 16:57
29-03-2024 17:49
Przyjrzymy się temu. Dziękujemy za sugestię.
19-05-2024 23:11
Problem zgłosiłem na początku tego roku. Za chwilę mamy czerwiec, a więc można powiedzieć, że przez pół roku nie potraficie naprawić funkcjonalności zakupu biletów przez CarPlay.
Ile jeszcze będziemy czekać?
24-05-2024 18:51
25-06-2024 14:25
Halo?
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024