Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czy coś wiadomo w powyższej sprawie? Świetna funkcja, ale kompletnie bezużyteczna jeżeli muszę odblokować telefon, aby z niej skorzystać.

Kiedy kupno biletu parkingowego przez CarPlay nie będzie wymagało odblokowania telefonu?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 11 z 25 (11 952 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Dzięki za info.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 12 z 25 (11 693 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 13 z 25 (11 491 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga przyłożenia klucza U2F co nie ma absolutnie żadnego sensu.  Więc zarówno CarPlay jak i dodanie klucza U2F do aplikacji mobilnej niby są dostępne a tak na prawdę nie da się z tego korzystać. Jakoś nie wyobrażam sobie co chwilę przykładać klucz U2F żeby uruchomić aplikacje w swoim zaufanym telefonie...   Co innego rejestracja nowego urządzenia, wtedy faktycznie U2F powinien być wymagany.

 

 

Ale jak już wysyłasz przelew na większą kwotę to wszystko wyślą bez żadnej autoryzacji, bo wtedy to o bezpieczeństwo to już nie trzeba dbać :X

Odpowiedz
0 Lajków
b9MSJPa9brrw7BS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
30
02-04-2023
Wiadomość 14 z 25 (11 482 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 15 z 25 (11 456 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przyjrzymy się temu. Dziękujemy za sugestię. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 16 z 25 (11 405 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Problem zgłosiłem na początku tego roku. Za chwilę mamy czerwiec, a więc można powiedzieć, że przez pół roku nie potraficie naprawić funkcjonalności zakupu biletów przez CarPlay.

Ile jeszcze będziemy czekać?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 17 z 25 (10 503 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Dzięki za info, jak zwykle…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 18 z 25 (10 345 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Halo?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 19 z 25 (9 712 wyświetleń)

Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?

Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności odblokowywania telefonu żeby miała jakikolwiek sens!

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
201
55
02-12-2022
Wiadomość 20 z 25 (4 203 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy