19-03-2024 12:25
Cześć wszystkim,
Niestety w zeszły czwartek wpłatomat planetcash wciągnął mi 15200zł ![]()
Od razu zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamację. Pan powiedział że sprawa najpewnie zostanie wyjaśniona w ciągu 2-3 dni roboczych, niestety mamy właśnie 3 dzień roboczy i reklamacja dalej jest rozpatrywana ![]()
Są to dla mnie znaczące środki, więc chciałem zapytać ile takie sprawy zazwyczaj trwają i czy sam proces da się przyspieszyć?
Numer reklamacji to 111318/032024
19-03-2024 20:14
19-03-2024 20:46
@Mich97 przykro mi z powodu tej sytuacji. Prosimy, podaj numer reklamacji. Przekażemy prośbę o przyspieszenie.
19-03-2024 20:52
22-03-2024 08:57
Mam nadzieję, że kłopot z wpłatą udało się już wyjaśnić. W przypadku dodatkowych kwestii zapraszam Cię do kontaktu z naszym czatem w Moim ING ![]()
22-03-2024 10:24
22-03-2024 10:27
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np. czekamy na dodatkowe informacje i przeliczenie urządzenia. Informację o uznaniu warunkowym znajdziesz w Moim ING.
22-03-2024 17:17
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |