Odpowiedz

Wpłatomat wciągnął pieniądze

Cześć wszystkim,

 

Niestety w zeszły czwartek wpłatomat planetcash wciągnął mi 15200zł Emotikon: Smutny

 

Od razu zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamację. Pan powiedział że sprawa najpewnie zostanie wyjaśniona w ciągu 2-3 dni roboczych, niestety mamy właśnie 3 dzień roboczy i reklamacja dalej jest rozpatrywana Emotikon: Smutny

 

Są to dla mnie znaczące środki, więc chciałem zapytać ile takie sprawy zazwyczaj trwają i czy sam proces da się przyspieszyć? 

Numer reklamacji to 111318/032024

Odpowiedz
0 Lajków
rszjkb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
11-04-2021
Wiadomość 1 z 8 (5 781 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Witam jestem w identycznej sytuacji z tym że na początku chciałem wpłacić pieniądze u pań w kasie Zostałem poinformowany że od tego naliczana jest prowizja i pani zleciła mi skorzystanie z wpłatomatu przed czym fizycznie sprawdziła pieniądze i przeliczyła ich ilość Naiwnie zaufałem Pani i po chwili pieniądze znalazły się w bankomacie który po jakimś czasie poprostu się zaciął i wypluł kartę Pani z którą rozmawiałem została odrazu poinformowana jednak stwierdziła że nic nie może na to poradzić i że mogę jedynie złożyć reklamację i czekać! W jednym momencie zostałem bez gotówki i to w placówce banku co gorsza po zapytaniu pani ile wynosiła prowizja za wpłatę przez kasę odpowiedziała zawrotną kwota 10 zł!! Czysty absurd człowiek odchodzi od zmysłów i nie śpi po nocach przez proste niedoinformowanie Nikogo nie obchodzi że ktoś ma zobowiązania finansowe i na dodatek nie wiadomo czy wogole odzyskam całą kwotę Jestem w szoku że te wpłatomaty nadal funkcjonują na tym forum jest pełno ludzi których spotkało to samo którym naprawdę współczuję
Odpowiedz
0 Lajków
Mich97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-03-2024
Wiadomość 2 z 8 (5 729 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

@Mich97 przykro mi z powodu tej sytuacji. Prosimy, podaj numer reklamacji. Przekażemy prośbę o przyspieszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 3 z 8 (5 719 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

112930/032024
Odpowiedz
0 Lajków
Mich97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-03-2024
Wiadomość 4 z 8 (5 716 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Mam nadzieję, że kłopot z wpłatą udało się już wyjaśnić. W przypadku dodatkowych kwestii zapraszam Cię do kontaktu z naszym czatem w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 5 z 8 (5 502 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Niestety kłopot z wpłata nadal jest mimo wielu prób kontaktu telefonicznych czy pisemnych i zapewniania że pieniądze się nie zgubią nadal nie uzyskałem żadnej odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi Udało mi się uzyskać jedynie zgodę na uznanie warunkowe które nie rozwiązuje problemu Poza tym pod statusem reklamacji poza wiadomością że jest w trakcie analizy widnieje też informacja Wydłużyliśmy czas odpowiedzi Co to może oznaczać?
Odpowiedz
0 Lajków
Mich97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-03-2024
Wiadomość 6 z 8 (5 497 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np. czekamy na dodatkowe informacje i przeliczenie urządzenia. Informację o uznaniu warunkowym znajdziesz w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 7 z 8 (5 491 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

W mojej sytuacji sprawa została rozwiązana po czterech dobach Niedawno dostałem wiadomość o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i powiedzieć że nadeszła ulga to jak nie powiedzieć nic. Dziękuję za pomoc i wyrozumiałość jednak już zawsze będę miał uraz do wpłatomatów
Odpowiedz
0 Lajków
Mich97
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
19-03-2024
Wiadomość 8 z 8 (5 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy