27-02-2024 21:27
Dotyczy zgłoszenie nr 119257/022024
w dniu 26.02.2024 po godz. 20 dokonywałem wpłaty gotówki we wpłatomacie PNET4708, ul. Władysława Broniewieskiego, 44-217 Rybnik
Podczas liczenia pieniędzy przez bankomat został wyświetlony komunikat błędu o uszkodzonych/nierozpoznanych banknotach i gotówka została zwrócona w niepełnej kwocie. Brakująca kwota to 1700zł.
Awarię zgłosiłem poprzez formularz reklamacyjny w ING.
Proszę o pilną interwencję, ponieważ brakujące środki są mi niezbędne do pokrycia zobowiązań. Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca - w momencie rozpoznania błędnych banknotów, bankomat powinien wydać w całości wszystkie włożone banknoty do kasety.
Czy ktoś z Was podobną sytuację zgłaszał na policję w celu pilnego zabezpieczenia materiałów dowodowych, monitoring itp?
Widzę że problem pojawia się wśród różnych użytkowników bardzo często. Sytuacja jest nieakceptowalna i powinna zakończyć się pozwem.
28-02-2024 17:53
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie. Proszę sprawdź, czy otrzymałeś już odpowiedź z naszej strony.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |