27-02-2024 21:27
Dotyczy zgłoszenie nr 119257/022024
w dniu 26.02.2024 po godz. 20 dokonywałem wpłaty gotówki we wpłatomacie PNET4708, ul. Władysława Broniewieskiego, 44-217 Rybnik
Podczas liczenia pieniędzy przez bankomat został wyświetlony komunikat błędu o uszkodzonych/nierozpoznanych banknotach i gotówka została zwrócona w niepełnej kwocie. Brakująca kwota to 1700zł.
Awarię zgłosiłem poprzez formularz reklamacyjny w ING.
Proszę o pilną interwencję, ponieważ brakujące środki są mi niezbędne do pokrycia zobowiązań. Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca - w momencie rozpoznania błędnych banknotów, bankomat powinien wydać w całości wszystkie włożone banknoty do kasety.
Czy ktoś z Was podobną sytuację zgłaszał na policję w celu pilnego zabezpieczenia materiałów dowodowych, monitoring itp?
Widzę że problem pojawia się wśród różnych użytkowników bardzo często. Sytuacja jest nieakceptowalna i powinna zakończyć się pozwem.
28-02-2024 17:53
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Przesłaliśmy prośbę o przyspieszenie. Proszę sprawdź, czy otrzymałeś już odpowiedź z naszej strony.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |