19-03-2024 12:25
Cześć wszystkim,
Niestety w zeszły czwartek wpłatomat planetcash wciągnął mi 15200zł
Od razu zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamację. Pan powiedział że sprawa najpewnie zostanie wyjaśniona w ciągu 2-3 dni roboczych, niestety mamy właśnie 3 dzień roboczy i reklamacja dalej jest rozpatrywana
Są to dla mnie znaczące środki, więc chciałem zapytać ile takie sprawy zazwyczaj trwają i czy sam proces da się przyspieszyć?
Numer reklamacji to 111318/032024
19-03-2024 20:14
19-03-2024 20:46
@Mich97 przykro mi z powodu tej sytuacji. Prosimy, podaj numer reklamacji. Przekażemy prośbę o przyspieszenie.
19-03-2024 20:52
22-03-2024 08:57
Mam nadzieję, że kłopot z wpłatą udało się już wyjaśnić. W przypadku dodatkowych kwestii zapraszam Cię do kontaktu z naszym czatem w Moim ING
22-03-2024 10:24
22-03-2024 10:27
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np. czekamy na dodatkowe informacje i przeliczenie urządzenia. Informację o uznaniu warunkowym znajdziesz w Moim ING.
22-03-2024 17:17
Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |