Aplikacja mobilna

Odpowiedz

problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Dzień dobry

Od paru miesięcy mam problem z natychmiastowym zalogowaniem się do aplikacji ING na telefonie Samsung A70 (antywirus AVAST, pełna wersja Eseta, najnowszy firmware i aplikacja). Po kliknięciu w opcje Moje ING -> zaloguj wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych Spróbuj ponownie". Ponowne klikniecie w zaloguj pozwala na pojawienie się chwilowe boksów do wpisania PINu, ale następuje znowu przerwa i ble ble ble spróbuj ponownie. I dopiero za trzecim razem aplikacja umożliwia już poprawne zalogowanie po wprowadzeniu pinu. Sytuacja ta jest dość stresująca wówczas jak np: stojąc przy kasie w sklepie mam sobie przelać środki z konta oszczędnościowego na rachunek bieżący. Pisałem parokrotnie do pomocy bankowej ale zero odpowiedzi. Może ktoś z Was miał podobny problem i go rozwiązał? Jeżeli temat był wałkowany kiedyś już, to przepraszam i proszę o ewentualny link do dawnej dyskusji na ten temat bo ja nie bardzo znalazłem podobny problem w historii na forum.

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 1 z 6 (8 492 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

rav Proszę, skontaktuj się z nami ponownie w tej sprawie przez aplikację mobilną. Możesz napisać do nas na czacie lub wysłać wiadomość jako załącznik w swoim profilu (prawy, górny róg aplikacji konta po zalogowaniu) w zakładce: Wiadomości - Napisz do nas. Przyjmiemy zgłoszenie i raz jeszcze przyjrzymy się tej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (8 280 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale zdarzyła się rzecz dziwna i nie wiem co tym myśleć :-)

Otóż chyba 2 dni po zamieszczeniu postu na grupie problem kilkukrotnych prób logowania ustał. Teraz po wciśnięciu na "loguj" grzecznie odpala się aplikacja mobilna. Nie wiem co jest tego powodem, ponieważ nic ze swojej strony nie robiłem. Żadnych instalacji, żadnego odisntalowania aplikacji, no nic a aplikacja się przestraszyła i zaczęła działać :-)

   Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 3 z 6 (8 238 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Cieszę się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (8 210 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Dzień dobry

Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING  i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wygląda. W przyszłym tygodniu zgłoszę problem zgodnie zaleceniami przesłanymi przez IlonaU

pozdrawiam

Rafał

Odpowiedz
0 Lajków
rav
rav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-03-2023
Wiadomość 5 z 6 (8 107 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (8 044 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy