- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Zepsuta nowa aplikacja ING
15-11-2023 19:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-11-2023 20:22
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Wiemy, że zmiany są trudne, ale były konieczne by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej oraz udostępnić nowe usprawnienia. Spróbuj bliżej poznać nową wersję Mojego ING.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-11-2023 09:01
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-11-2023 10:49
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że podjąłeś taką decyzję. Jeżeli chodzi o nową wersję bankowości, to zrealizowaliśmy cykl badań jakościowych z 3 firmami świadczącymi usługi badawcze.
Badania realizowane były metodą zadaniowych testów użyteczności. Najpierw weryfikowaliśmy koncepcje, a następnie walidowaliśmy gotowe rozwiązania. W sumie na przestrzeni kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilkadziesiąt sesji testowych. Wprowadzone rozwiązania w ramach pilotażu testowało ponad 200 osób. Bardzo dokładnie słuchamy opinii naszych klientów i na pewno będziemy reagować na konkretne i merytoryczne uwagi.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-11-2023 08:05
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak widać po reakcji użytkowników, to testy i badania nie wytrzymały konfrontacji z rzeczywistością. A wystarczyło odpalić beta testy dla zwykłych użytkowników (nawet limitowane), zebrać feedback a zapewne udało by się uniknąć fali negatywnych ocen. Mi też jest przykro ale nie zamierzam męczyć się z nową aplikacji w której jest więcej reklam, klikania i nie mówiąc o warstwie wizualnej - jest po prostu brzydka. Poprzednia wersja stanowiła wartość dodatnią i trzymała mnie w Waszym banku. A skoro jej zabrakło - czas powiedzieć do widzenia. I myślę, że nie ja jeden podjąłem taka decyzję pod wpływem ostatnich zmian, które jak Państwo piszą - były poprzedzone testami i badaniami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-11-2023 10:41
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Każda opinia jest dla nas ważna, dlatego przekazałem ją do odpowiedniego zespołu. Dziękuję za Twoje uwagi do nowego wyglądu aplikacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2023 19:43
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ING, jeśli wydaliście pieniądze na testy, w których ktoś powiedział Wam, że nowy interfejs jest lepszy od starego, to koncertowo wyrzuciliście pieniądze w błoto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-02-2024 23:16
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Patrząc po doświadczeniach z ankietą o aplikacji jeżeli testy miały do wyboru też tylko ocenę dobrą lub średnią to już jasne czego tak to wyglada, niskich ocen generujących akcje do zmian nie można było pewnie wybrać jak w ankiecie o aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość