Co wy do jasnej ciasnej narobiliście z podglądem konta oszczędnościowego?! Do niedawna był wyraźny podział środków - takie kwoty mamy na celach oszczędnościowych a tyle na koncie oszczędnościowym. BYŁ WYRAŻNY PODZIAŁ - TYLE WOLNYCH ŚRODKÓW POZA CELAMI OSCZĘDNOŚCOWYMI. A teraz do jasnej ch.....y zlewa się wszystko w jedną kwotę stan środków na koncie oszczędnościowym. Kto i po co sadził paluchy w t
Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej
Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego.
Wracamy do punktu wyjścia - sztuka dla sztuki. W celu prezentacji tych wiadomości wystarczyła sekcja wiadomości więc te powiadomienia są kompletnie zbędne. A co do powiadomień o doładowaniu to już sięga absurdu: powiadomienie w powiadomieniach, wiadomość w wiadomościach, powiadomienie push, wiadomość o doładowaniu na telefonie. Serio? Nie za mało tego?
Nie bardzo rozumiem wprowadzenie sekcji "Powiadomienia", która dubluje "Wiadomości". Dobitnym tego przykładem jest doładowanie telefonu, o którym informację znalazłem zarówno w jednym jak i drugim. Tylko po co?! Robi to tylko nie potrzebny spam. Zdecydujcie się na jedną sekcję bo są bezsensu.
Całkiem fajny zmiany, ale fioletowy/niebieski kolor przycisku wylogowania gryzie się kolorystycznie z całą resztą. W moim odczuciu pasowałby tu pomarańcz
@NateuszF: Wiem, że są zamieszczane informacje na stronie głównej, ale pobieranie gotówki w ING problematyczne. Bankomatów ING jest jak na lekarstwo, Planet Cashu też za dużo nie ma. Obce bankomaty - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezpłatna, a za resztę płaci się jak za zboże, wiec przepraszam, ale rady pt. trzeba zaopatrzyć się w gotówkę zakrawają na kpinę z klientów.
Rozumiem konieczność przeprowadzania prac serwisowych, ale - czemu wiecznie z soboty na niedzielę?! Wiadomym jest, że ludzie często są wtedy na mieście (weekend) i potrzebują zapłacić kartą za taxi czy inne rzeczy. Wydaje mi się, że lepszym terminem jest z niedzieli na poniedziałek. Nie mówiąc o częstotliwości - non stop się serwisujecie.
Re: Mało atrakcyjna oferta kont ING - brak innowacyjności.
IlonaU: Są pewne ale - konto Mobi jest dla osób, które mają mniej niż 26 lat. Z kolei za konto Komfort płaci się 12 zł miesięcznie, plus ewentualnie 7 zł za kartę w przypadku braku obrotu na minimum 300 zł. Więc jak dla mnie oferta kont osobistych w ING nie robi szału.
A czy mógłbym prosić o wskazanie podstawy prawnej (konkretnego artykułu(ów) ustawy(aw)), która miałaby zabraniać wprowadzenia opcji zapamiętania mikrorachunku w bankowości internetowej?
Chodzi zapewne o to, że masz na smartfonie za starą wersję Androida. Z opisu w Google Play wynika, iż aplikacja wymaga systemu w wersji 7.0 lub wyższej.
W nazwie nie ma godziny wygenerowania czy dokonania przelewu, jest tylko data wygenerowania potwierdzenia w formacie .pdf - dzień, miesiąc i rok. Czas powstania pliku (potwierdzenia) możesz odnaleźć we właściwościach dokumentu: prawy przycisk myszki otwiera menu kontekstowe -> Właściwości -> Szczegóły. I tam znajdziesz datę i godzinę powstania pliku.
Udało mi się ustalić, że używam najnowszej wersji. Odnośnie problemu - z tego co zauważyłem to dotyczy on jednego potwierdzenia jednej transakcji. Potwierdzenia innych transakcji były w porządku.
widzę, że zniknęła sekcja "Odbiorcy" z systemu bankowości internetowej. Gdzie teraz można edytować dane odbiorce zdefiniowanych? Przy przelewach jest lista odbiorców, ale tam nie widzę opcji ich edycji.
SMS miały ta przewagę, że można było skonfigurować je np: kwotę od której przychodziły powiadomienia. W tym momencie włączenie powiadomień PUSH oznacza tak naprawdę zalanie spamem powiadomień. Dlatego raz jeszcze - czy bank umożliwi w końcu konfigurację powiadomień PUSH?
Re.: Konto Direct - pierwsza wyplata z obcego bankomatu??
Z tabeli opłat i prowizji banku: Pierwsza wypłata rozliczona przez Bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca jest bezpłatna, każda kolejna za opłatą 2,50 PLN - dotyczy to oczywiście obcego bankomatu.
@MonikaC: Rozumiem, że stawiacie na powiadomienia PUSH. Ale kompletnie nie rozumiem braku możliwości ich personalizacji przez użytkownika. Bez tego jest to po prostu zwykły spam.