O Mitchris

Mitchris
73 Polubień
11 Rozwiązań
161 Postów
Zamknięcie rachunku bankowego
Po jakim czasie bank zamyka nieużywany rachunek bankowy?
1
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny
Chcesz zmian? Zmień bank Emotikon: Mrugający Przecież ING "słucha" użytkowników, czego dobitnym przykładem jest ten potworek pt. aplikacje bankowa.
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Prowizja wypłaty Euronet

W okresie rozliczeniowym od 29 do 28 każdego miesiąca masz prawo do jednej darmowej wypłaty z obcego bankomatu (np. Euronet) za pomocą BLIK. Każda następna będzie związana z pobraniem prowizji.

0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING

Jak widać po reakcji użytkowników, to testy i badania nie wytrzymały konfrontacji z rzeczywistością. A wystarczyło odpalić beta testy dla zwykłych użytkowników (nawet limitowane), zebrać feedback a zapewne udało by się uniknąć fali negatywnych ocen. Mi też jest przykro ale nie zamierzam męczyć się z nową aplikacji w której jest więcej reklam, klikania i nie mówiąc o warstwie wizualnej - jest po pr

...
1
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Zepsuta nowa aplikacja ING
Z cały szacunkiem - zgadzam się, że zmiany mógłby być potrzebne. Ale może warto by najpierw zrobić beta testy, zebrać feedback i dopiero je wdrożyć? Uważnie obserwuję opinie na temat nowej wersji aplikacji i przytłaczająca ilość opini jest negatywna. A Państwo zamiast posypać popiołem głowę, to zmuszają klientów do używania tego bubla. ING nie specjalnie wyróżnia się na tle konkurencji jeśli chodz...
5
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING
Nie da się wrócić do poprzedniej wersji. ING zaorał dobrą apke i każe przyzwyczajać do nowej.
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING
ING, winszuje jak koncertowo spapraliście coś, co działało i wyglądało dobrze. Wystarczy popatrzeć na opinie na temat Waszej aplikacji w Google Play. Większość userów oceniania ją negatywnie. Kiedy i jakie zmiany zostaną wprowadzone żeby przywrócić komfort korzystania z aplikacji czy bankowości internetowej? Mówiąc szczerze - odechciewa się korzystania z waszych usług po liftingu z weekendu. A mów...
1
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Zmiana w wyglądzie Mojego ING
Nie da się.
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Nowy wygląd Mojego ING
Kolejna rzecz - wcześniej żeby wejść w szczegóły konta, klikałem raz w dany okrąg. Teraz muszę tapać dwa razy, bo zachciało się Państwu wcisnąć bąbel otwieranie nowego konto czy zamawianie karty. Coś działało dobrze, kogoś swędziały paluchy i znów coś "ulepszył". Logicznym jest, że klient częściej będzie sprawdzał detale konta jak stan czy historia rachunku a nie co chwilę otwierał nowy rachunek c...
3
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Nowy wygląd Mojego ING
Na szybko kilka uwag:
1. Bardzo małe ikony przed zalogowaniem. Są zdecydowanie za małe a ich wielkość powinna być przynajmniej taka, jak po zalogowaniu do aplikacji. Są zdecydowanie za małe i marnuje się przestrzeń. Pl Nie pomyśleliście o osobach starszych. One preferują większe ikony - znam z własnego doświadczenia, jak ogarniam telefon dla mojej mamy w wieku emerytalnym czy jej znajomym.
2. Ikony ...
94
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Zmiana w lokalizacji nr karty i danych użytkownika
Nie za co Emotikon: Mrugający Mile widziana informacja zwrotna w tej sprawie Emotikon: Mrugający
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Zmiana w lokalizacji nr karty i danych użytkownika
Mam kartę debetową jednego z konkurencyjnych banków. I zauważyłem jedną rzecz, która w mojej ocenie warto by wprowadzić w ING. Numer karty wrwz z danymi klienta znajduje się na jej odwrocie, co podnosi bezpieczeństwo (przypomnę sprawy jednego z polityków oraz jednego z celebrytów, gdzie panowie zamieścili zdjęcia na których jest widoczny numer karty), a po drugie - wygląda to estetyczniej Emotikon: Mrugający
2
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.
Masz ograniczone pole manewru. Możesz przenieść konto do banku, którego aplikacja wspiera jeszcze Twoją wersję Androida. Nieliczyłbym na to, że bank zmieni zdanie w tej sprawie i obniży wymagania.
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Zmiana w wyglądzie Mojego ING
Nie widziałem screenów na waszej stronie. Stąd moja uwaga Emotikon: Mrugający Jak wchodziłem w linki na temat zmian, to pojawiały się jedynie opisyEmotikon: Mrugający
6
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Zmiana w wyglądzie Mojego ING
Z tego co słyszę i widzę planują Państwo lekki update wyglądu Mojego ING. Fajnie, że piszecie co się zmieni ale gorzej, że nie pokazujecie tego graficznie. Żebyś mieć podgląd planowanych zmian trzeba odwiedzić portale branżowe. Trochę to słabe drogie ING Emotikon: Mrugający
14
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Zmiany widoku w Moim ING

Co wy do jasnej ciasnej narobiliście z podglądem konta oszczędnościowego?! Do niedawna był wyraźny podział środków - takie kwoty mamy na celach oszczędnościowych a tyle na koncie oszczędnościowym. BYŁ WYRAŻNY PODZIAŁ - TYLE WOLNYCH ŚRODKÓW POZA CELAMI OSCZĘDNOŚCOWYMI. A teraz do jasnej ch.....y zlewa się wszystko w jedną kwotę stan środków na koncie oszczędnościowym. Kto i po co sadził paluchy w t

...
2
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego. 

7
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Powiadomienia w bankowości internetowej.

Wracamy do punktu wyjścia - sztuka dla sztuki. W celu prezentacji tych wiadomości wystarczyła sekcja wiadomości więc te powiadomienia są kompletnie zbędne. A co do powiadomień o doładowaniu to już sięga absurdu: powiadomienie w powiadomieniach, wiadomość w wiadomościach, powiadomienie push, wiadomość o doładowaniu na telefonie. Serio? Nie za mało tego? 

1
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Powiadomienia w bankowości internetowej.

Nie bardzo rozumiem wprowadzenie sekcji "Powiadomienia", która dubluje "Wiadomości". Dobitnym tego przykładem jest doładowanie telefonu, o którym informację znalazłem zarówno w jednym jak i drugim. Tylko po co?! Robi to tylko nie potrzebny spam. Zdecydujcie się na jedną sekcję bo są bezsensu.

3
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Opłata za kartę
Mi się wydaje, że lepszym pomysłem było by obniżenie progu np: do 200 zł czy zawieszenie w ogóle na czas pandemii pobierania opłat za kartę.
0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Aplikacja Mobilna na telefonach Huawei z AppGallery

Nie zainstalujesz apki bez Google Play i usług Google, więc musisz poczekać na ich powrót do Huawei'a. Chyba, że bank zdecyduje się na wydania apki w AppGalerry. Identyczny temat: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-ING-na-Huawei/m-p/23194#M3281

5
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Re.: Aktualizacja Moje ING.
@KarolinaM: W takim razie może warto byłoby pójść o krok dalej i zmienić kolor przycisku do logowania?
4
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re.: Aktualizacja Moje ING.

Całkiem fajny zmiany, ale fioletowy/niebieski kolor przycisku wylogowania gryzie się kolorystycznie z całą resztą. W moim odczuciu pasowałby tu pomarańcz Emotikon: Szczęśliwy

0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Re: Prace serwisowe.

@NateuszF: Wiem, że są zamieszczane informacje na stronie głównej, ale pobieranie gotówki w ING problematyczne. Bankomatów ING jest jak na lekarstwo, Planet Cashu też za dużo nie ma. Obce bankomaty - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezpłatna, a za resztę płaci się jak za zboże, wiec przepraszam, ale rady pt. trzeba zaopatrzyć się w gotówkę zakrawają na kpinę z klientów.

0
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Prace serwisowe.

Rozumiem konieczność przeprowadzania prac serwisowych, ale - czemu wiecznie z soboty na niedzielę?! Wiadomym jest, że ludzie często są wtedy na mieście (weekend) i potrzebują zapłacić kartą za taxi czy inne rzeczy. Wydaje mi się, że lepszym terminem jest z niedzieli na poniedziałek. Nie mówiąc o częstotliwości - non stop się serwisujecie.

11
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎05-11-2015 13:21
Data ostatnich odwiedzin ‎17-09-2024 16:07
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 161
Łączna liczba otrzymanych Lajków 73
Posty, które lubię