W okresie rozliczeniowym od 29 do 28 każdego miesiąca masz prawo do jednej darmowej wypłaty z obcego bankomatu (np. Euronet) za pomocą BLIK. Każda następna będzie związana z pobraniem prowizji.
Jak widać po reakcji użytkowników, to testy i badania nie wytrzymały konfrontacji z rzeczywistością. A wystarczyło odpalić beta testy dla zwykłych użytkowników (nawet limitowane), zebrać feedback a zapewne udało by się uniknąć fali negatywnych ocen. Mi też jest przykro ale nie zamierzam męczyć się z nową aplikacji w której jest więcej reklam, klikania i nie mówiąc o warstwie wizualnej - jest po pr
Z cały szacunkiem - zgadzam się, że zmiany mógłby być potrzebne. Ale może warto by najpierw zrobić beta testy, zebrać feedback i dopiero je wdrożyć? Uważnie obserwuję opinie na temat nowej wersji aplikacji i przytłaczająca ilość opini jest negatywna. A Państwo zamiast posypać popiołem głowę, to zmuszają klientów do używania tego bubla. ING nie specjalnie wyróżnia się na tle konkurencji jeśli chodz...
ING, winszuje jak koncertowo spapraliście coś, co działało i wyglądało dobrze. Wystarczy popatrzeć na opinie na temat Waszej aplikacji w Google Play. Większość userów oceniania ją negatywnie. Kiedy i jakie zmiany zostaną wprowadzone żeby przywrócić komfort korzystania z aplikacji czy bankowości internetowej? Mówiąc szczerze - odechciewa się korzystania z waszych usług po liftingu z weekendu. A mów...
Kolejna rzecz - wcześniej żeby wejść w szczegóły konta, klikałem raz w dany okrąg. Teraz muszę tapać dwa razy, bo zachciało się Państwu wcisnąć bąbel otwieranie nowego konto czy zamawianie karty. Coś działało dobrze, kogoś swędziały paluchy i znów coś "ulepszył". Logicznym jest, że klient częściej będzie sprawdzał detale konta jak stan czy historia rachunku a nie co chwilę otwierał nowy rachunek c...
Na szybko kilka uwag: 1. Bardzo małe ikony przed zalogowaniem. Są zdecydowanie za małe a ich wielkość powinna być przynajmniej taka, jak po zalogowaniu do aplikacji. Są zdecydowanie za małe i marnuje się przestrzeń. Pl Nie pomyśleliście o osobach starszych. One preferują większe ikony - znam z własnego doświadczenia, jak ogarniam telefon dla mojej mamy w wieku emerytalnym czy jej znajomym. 2. Ikony ...
Zmiana w lokalizacji nr karty i danych użytkownika
Mam kartę debetową jednego z konkurencyjnych banków. I zauważyłem jedną rzecz, która w mojej ocenie warto by wprowadzić w ING. Numer karty wrwz z danymi klienta znajduje się na jej odwrocie, co podnosi bezpieczeństwo (przypomnę sprawy jednego z polityków oraz jednego z celebrytów, gdzie panowie zamieścili zdjęcia na których jest widoczny numer karty), a po drugie - wygląda to estetyczniej
Re.: Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.
Masz ograniczone pole manewru. Możesz przenieść konto do banku, którego aplikacja wspiera jeszcze Twoją wersję Androida. Nieliczyłbym na to, że bank zmieni zdanie w tej sprawie i obniży wymagania.
Z tego co słyszę i widzę planują Państwo lekki update wyglądu Mojego ING. Fajnie, że piszecie co się zmieni ale gorzej, że nie pokazujecie tego graficznie. Żebyś mieć podgląd planowanych zmian trzeba odwiedzić portale branżowe. Trochę to słabe drogie ING
Co wy do jasnej ciasnej narobiliście z podglądem konta oszczędnościowego?! Do niedawna był wyraźny podział środków - takie kwoty mamy na celach oszczędnościowych a tyle na koncie oszczędnościowym. BYŁ WYRAŻNY PODZIAŁ - TYLE WOLNYCH ŚRODKÓW POZA CELAMI OSCZĘDNOŚCOWYMI. A teraz do jasnej ch.....y zlewa się wszystko w jedną kwotę stan środków na koncie oszczędnościowym. Kto i po co sadził paluchy w t
Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej
Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego.
Wracamy do punktu wyjścia - sztuka dla sztuki. W celu prezentacji tych wiadomości wystarczyła sekcja wiadomości więc te powiadomienia są kompletnie zbędne. A co do powiadomień o doładowaniu to już sięga absurdu: powiadomienie w powiadomieniach, wiadomość w wiadomościach, powiadomienie push, wiadomość o doładowaniu na telefonie. Serio? Nie za mało tego?
Nie bardzo rozumiem wprowadzenie sekcji "Powiadomienia", która dubluje "Wiadomości". Dobitnym tego przykładem jest doładowanie telefonu, o którym informację znalazłem zarówno w jednym jak i drugim. Tylko po co?! Robi to tylko nie potrzebny spam. Zdecydujcie się na jedną sekcję bo są bezsensu.
Całkiem fajny zmiany, ale fioletowy/niebieski kolor przycisku wylogowania gryzie się kolorystycznie z całą resztą. W moim odczuciu pasowałby tu pomarańcz
@NateuszF: Wiem, że są zamieszczane informacje na stronie głównej, ale pobieranie gotówki w ING problematyczne. Bankomatów ING jest jak na lekarstwo, Planet Cashu też za dużo nie ma. Obce bankomaty - tylko jedna wypłata w miesiącu jest bezpłatna, a za resztę płaci się jak za zboże, wiec przepraszam, ale rady pt. trzeba zaopatrzyć się w gotówkę zakrawają na kpinę z klientów.
Rozumiem konieczność przeprowadzania prac serwisowych, ale - czemu wiecznie z soboty na niedzielę?! Wiadomym jest, że ludzie często są wtedy na mieście (weekend) i potrzebują zapłacić kartą za taxi czy inne rzeczy. Wydaje mi się, że lepszym terminem jest z niedzieli na poniedziałek. Nie mówiąc o częstotliwości - non stop się serwisujecie.