31-10-2023 14:32
02-11-2023
15:30
– ostatnio edytowany
03-11-2023
10:39
przez
SebastianM
Na naszej stronie możesz już zobaczyć niektóre screeny z nowego systemu. Całość będzie dostępna 12 listopada.
03-11-2023 10:34
12-11-2023 08:59
Co do zmian to wypowiedział się w wątku "mobilnym" ale bardziej mi pasiło wcześniej. Wielkość czcionek dla ślepych za mała. Zarówno login jak i hasło poprzednio było ok. Poza tym sczegółęm jest spoko.
12-11-2023 09:51
Ktoś wie czy da się wrócić do starego wyglądu?
12-11-2023 11:04
12-11-2023 12:00
Też chciałbym aby był wybór skórki dla mnie nowe tragedia stare było super naprawdę nic nie brakowało
13-11-2023 12:04
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Przygotowaliśmy sporo informacji i filmów instruktażowych o nowych funkcjach. Mamy nadzieję, że będą pomocne.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie#zmiany
13-11-2023 13:02
16-11-2023 19:45 | Edytowano: 16-11-2023 19:47
Zmiany dotyczą nie tylko wyglądu, który wg mnie delikatnie mówiąc nie jest naljepszy. Webowe Moje ING zostało pozbawione wsparcia managerów haseł, strona logowania rodem z https://gstfi24.pl/, chociaż w ING zdjęcie "wspomagające" logowanie zajmuje tylko 1/2 ekranu ![]()
Mobilne Moje ING pozbawione zostało swojej poprzedniej intuicyjności. No nie wiem ING.
Domyślam się że do wszystkiego można się przyzwyczaić ale chyba nie o to chodzi.
Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 5 | |
| 4 |