31-10-2023 14:32
02-11-2023
15:30
– ostatnio edytowany
03-11-2023
10:39
przez
SebastianM
Na naszej stronie możesz już zobaczyć niektóre screeny z nowego systemu. Całość będzie dostępna 12 listopada.
03-11-2023 10:34
12-11-2023 08:59
Co do zmian to wypowiedział się w wątku "mobilnym" ale bardziej mi pasiło wcześniej. Wielkość czcionek dla ślepych za mała. Zarówno login jak i hasło poprzednio było ok. Poza tym sczegółęm jest spoko.
12-11-2023 09:51
Ktoś wie czy da się wrócić do starego wyglądu?
12-11-2023 11:04
12-11-2023 12:00
Też chciałbym aby był wybór skórki dla mnie nowe tragedia stare było super naprawdę nic nie brakowało
13-11-2023 12:04
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Przygotowaliśmy sporo informacji i filmów instruktażowych o nowych funkcjach. Mamy nadzieję, że będą pomocne.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie#zmiany
13-11-2023 13:02
16-11-2023 19:45 | Edytowano: 16-11-2023 19:47
Zmiany dotyczą nie tylko wyglądu, który wg mnie delikatnie mówiąc nie jest naljepszy. Webowe Moje ING zostało pozbawione wsparcia managerów haseł, strona logowania rodem z https://gstfi24.pl/, chociaż w ING zdjęcie "wspomagające" logowanie zajmuje tylko 1/2 ekranu
Mobilne Moje ING pozbawione zostało swojej poprzedniej intuicyjności. No nie wiem ING.
Domyślam się że do wszystkiego można się przyzwyczaić ale chyba nie o to chodzi.
Witam, kod rabatowy nie dziala na stronie De'Longhi. Użyłem dedykowanego sklepu z aplikacji, kod niby sie dodał ale cena się nie zmienia. Kontaktowałem się z De'Longi ale odesłali mnie do banku
11-02-2025Witam jak mogę odzyskać konto które zamknęłam dzisiaj .Do banku nie mogę się dodzwonić a pilnie potrzebuje tego konta .Prosze o pomoc
10-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |