31-10-2023 14:32
02-11-2023
15:30
– ostatnio edytowany
03-11-2023
10:39
przez
SebastianM
Na naszej stronie możesz już zobaczyć niektóre screeny z nowego systemu. Całość będzie dostępna 12 listopada.
03-11-2023 10:34
12-11-2023 08:59
Co do zmian to wypowiedział się w wątku "mobilnym" ale bardziej mi pasiło wcześniej. Wielkość czcionek dla ślepych za mała. Zarówno login jak i hasło poprzednio było ok. Poza tym sczegółęm jest spoko.
12-11-2023 09:51
Ktoś wie czy da się wrócić do starego wyglądu?
12-11-2023 11:04
12-11-2023 12:00
Też chciałbym aby był wybór skórki dla mnie nowe tragedia stare było super naprawdę nic nie brakowało
13-11-2023 12:04
Przykro nam, ale nie da się wrócić do starej wersji. Zmiany udostępniliśmy jednocześnie wszystkim klientom. Przygotowaliśmy sporo informacji i filmów instruktażowych o nowych funkcjach. Mamy nadzieję, że będą pomocne.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie#zmiany
13-11-2023 13:02
16-11-2023 19:45 | Edytowano: 16-11-2023 19:47
Zmiany dotyczą nie tylko wyglądu, który wg mnie delikatnie mówiąc nie jest naljepszy. Webowe Moje ING zostało pozbawione wsparcia managerów haseł, strona logowania rodem z https://gstfi24.pl/, chociaż w ING zdjęcie "wspomagające" logowanie zajmuje tylko 1/2 ekranu ![]()
Mobilne Moje ING pozbawione zostało swojej poprzedniej intuicyjności. No nie wiem ING.
Domyślam się że do wszystkiego można się przyzwyczaić ale chyba nie o to chodzi.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |