Odpowiedz

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

A ja myślę, że to przemyślana strategia.

ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%. 

Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że  coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.

Pozdrawiam

AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
6
17-11-2023
Wiadomość 51 z 84 (3 292 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Skrót przelewu szybkiego pozwala na zrobienie przelewu między kontem oszczędnościowym a osobistym. W tej chwili nie planujemy wprowadzenia możliwości zdefiniowania innej konfiguracji kont dla tego skrótu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
96
16
14-12-2020
Wiadomość 52 z 84 (3 248 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


@AndroS:

A ja myślę, że to przemyślana strategia.

ING miało aplikację z funkcją szybkiego przelewu między kontami. Użytkownicy chwalili funkcję, robili szybkie przelewy między kontami, ale.... bank nic na tym nie zarabiał. Dlatego przy okazji modyfikacji aplikacji zmienili zasady szybkiego przelewu. Chcesz mieć szybkie przelewy załóż konto oszczędnościowe. Ponieważ zasilanie konta oszczędnościowego wymaga wykonania standardowego przelewu, czyli jest dość czasochłonne w aplikacji, najlepiej przelej więcej, tak, żeby środków na koncie starczyło na kilka / kilkanaście szybkich przelewów. Na marginesie tylko nadmienię, że standardowe oprocentowanie konta oszczędnościowego to 1,5%. 

Dlatego nie łudziłbym się, że nad czymś tam pracują, że  coś szybko zmienią. Pozostaje się przyzwyczaić albo szukać innej aplikacji.

Pozdrawiam


Szczerze mówiąc nie łudziłbym się, że ktoś, kto po kilku miesiącach od premiery nowej aplikacji zdążył powiekszyć w niej ikony, ogarnia jakieś strategie. 

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 53 z 84 (3 232 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejna aktualizacja i 0 poprawionych błędów. Jakbym w takim czasie naprawiał aplikację, już dawno straciłbym pracę. Wklejam jeszcze raz listę problemów, bo wygląda na to, że nie potraficie ich przekazać.

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wejść od razu po kliknięciu, aktualnie trzeba kliknąć 2 razy aby się do niego dostać
3. Po zalogowaniu brak informacji o wszystkich kontach - są ukryte i trzeba przewijać
4. Brak możliwości dodania screenshota na iPhonie na czat support z powodu nie obsługiwanych formatów plików (aktualnie trzeba konwertować zrzuty ekranu)
5. Po kilku latach nadal brak ciemnego motywu
6. Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem w porównaniu do starej aplikacji
7. Wcześniejsza wersja ładowała się nawet przy słabym połączeniu internetowym, aktualnie nawet się nie włącza (jest biały ekran)

tomgacz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
10
23-12-2023
Wiadomość 54 z 84 (2 853 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 55 z 84 (2 809 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Kolejny update, żaden błąd nie został naprawiony.
tomgacz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
10
23-12-2023
Wiadomość 56 z 84 (2 573 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za opinię - przekazaliśmy uwagi do odpowiedniej jednostki.
**
taki żart Emotikon: Mrugający
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 57 z 84 (2 571 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wydaje się, że bank liczy, że niezadowoleni klienci znikną jak dinozaury, bądź zamilkną. I patrząc na aktywność w tym wątku wydaje się, że taka strategia jest skuteczna. Kilkoro klientów może odejdzie, reszta będzie zgrzytać zębami i używać tego potworka, bo nie ma wyjścia. Projekt zamknięty i oficjalnie wszyscy klienci są szczęśliwi. I nie pierwszy to raz, gdy kwestia "dziękujemy, przekażemy..." kończy krytyczną dyskusję. 

Przepraszam za ten niemerytoryczny wpis, ale cholera człowieka chce trafić, jak widzi takie traktowanie klientów przez bank.

 
 

 

 

MiG
MiG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
13-11-2023
Wiadomość 58 z 84 (2 525 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

MiG, znam kilka osob, ktore już pozegnały sie z tym bankiem. Ze względu na ten koszmarny informatyczny fakap ale i ze względu na korporacyjny bełkot, cyniczny, jałowy, który ten bank zaczął uprawiać. Sztuczna inteligencja poradziłaby sobie o niebo lepiej niż ludzie ograniczeni przez tę korporację do trzech komunikatów:
- przekażemy uwagi do odpowiedniego działu
- napisz, co konkretnie Ci sie nie podoba
- rejestrujemy dla Ciebie reklamację
To wręcz uwłacza umiejętnościom umysłowym człowieka.
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 59 z 84 (2 508 wyświetleń)

Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Podpisuje się rękami i nogami pod powyższymi dwoma postami...

f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
96
37
02-12-2022
Wiadomość 60 z 84 (2 463 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ujawnienie danych karty wirtualnej

Jeśli dane karty zostały podane na fałszywej stronie, to zalecamy kartę zastrzec. Tylko wtedy będzie pewność, że karta nie będzie wykorzystana do nieuprawnionych płatności.

Zapraszamy również do kontak...

26-05-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

> To Ty nie rozumiesz, każdy bank wymaga potwierdzenia przelewu

 

I co z tego? A jeśli każdy bank będzie wysyłać do ciebie kuriera z chorągiewką na której jest logo banku i on od ciebie będzie brał pise

...

25-05-2024
Ujawnienie danych karty wirtualnej

Znajoma osoba najwyraźniej dała się nabrać na jakąś fałszywkę. Wyświetliła jej się oferta Zalando, jakaś okazja, przeniesienie do płatności gdzie wpisała dane karty (wirtualnej). Pierwsza płatność zak

...

26-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy