14-08-2024 18:46
@stuiverka przykro nam, ale tutaj tego nie sprawdzimy i zapraszamy Cię do wizyty w placówce.
@nabijaczleweli przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Dodatkowo zrestartuj telefon.
16-08-2024 12:01
19-08-2024 18:32
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025