Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
14-08-2024 18:46
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@stuiverka przykro nam, ale tutaj tego nie sprawdzimy i zapraszamy Cię do wizyty w placówce.
@nabijaczleweli przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Dodatkowo zrestartuj telefon.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 11 z 13
(1 389 wyświetleń)
16-08-2024 12:01
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Specjalnie jechałem do Wrocławia do oddziału jak zasugerował @MateuszF. Odpowiedź była, że oni nie mogą nic robić jeśli selfie nie działa. Jak chcę mogą mi założyć konto bez promocji. Spróbuję pdinstalować aplikacji i zainstalować jeszcze raz jak @MagdalenaD zasugerowała ale coraz bardziej jestem przekonany, że to jakiś naciąganie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-08-2024 18:32
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety to nie zadziałało. Wygląda na t, że po wizycie w placówce jest jeszcze gorzej. Od razu po wpisaniu danych i numer telefonu pokazuje, że mam się udać do placówki. W placówce pytałem się co chwile czy po ich sprawdzeniach będę mógł dalej założyć konto na selfie i zapewniali cały czas, że tak. Widocznie tak nie jest. Jestem mocno rozczarowany tym bankiem. Zamiast pomoc wygląda na to, że utrudniają.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »