Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

@stuiverka  przykro nam, ale tutaj tego nie sprawdzimy i zapraszamy Cię do wizyty w placówce. 

@nabijaczleweli przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Prosimy, odinstaluj aplikację i zainstaluj ją ponownie. Dodatkowo zrestartuj telefon.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 11 z 13 (886 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

Specjalnie jechałem do Wrocławia do oddziału jak zasugerował @MateuszF. Odpowiedź była, że oni nie mogą nic robić jeśli selfie nie działa. Jak chcę mogą mi założyć konto bez promocji. Spróbuję pdinstalować aplikacji i zainstalować jeszcze raz jak @MagdalenaD zasugerowała ale coraz bardziej jestem przekonany, że to jakiś naciąganie.
Odpowiedz
0 Lajków
pinftv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-08-2024
Wiadomość 12 z 13 (820 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

Niestety to nie zadziałało. Wygląda na t, że po wizycie w placówce jest jeszcze gorzej. Od razu po wpisaniu danych i numer telefonu pokazuje, że mam się udać do placówki. W placówce pytałem się co chwile czy po ich sprawdzeniach będę mógł dalej założyć konto na selfie i zapewniali cały czas, że tak. Widocznie tak nie jest. Jestem mocno rozczarowany tym bankiem. Zamiast pomoc wygląda na to, że utrudniają.
Odpowiedz
0 Lajków
pinftv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-08-2024
Wiadomość 13 z 13 (720 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy