Odpowiedz

Powiadomienia z aplikacji

Witam. Od pewnego czasu mam taki problem, że powiadomienia z aplikacji mobilnej ing o płatnościach przychodzą mi tylko w chwili zalogowania do sieci WiFi w domu. Nie dostaję powiadomień poprzez dane komórkowe, pomimo tego że nie mam żadnych problemów z dostępem do aplikacji ing przez dane komórkowe. Ktoś może miał taki problem ? Telefon iPhone 14
Odpowiedz
0 Lajków
Falbork
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 012 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia z aplikacji

Prosimy sprawdź w Ustawieniach telefonu:

  • w opcji Sieć komórkowa, czy zezwoliłeś aplikacji Moje ING na korzystanie z sieci komórkowej,
  • czy masz włączony "Tryb niskiego zużycia energii" - ten tryb ogranicza aktywność aplikacji, w tej sytuacji powinien być wyłączony,
  • w opcji "Odświeżanie aplikacji w tle" czy wskazałeś zarówno Wi-Fi jaki i sieć komórkową.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy