Witam. Od pewnego czasu mam taki problem, że powiadomienia z aplikacji mobilnej ing o płatnościach przychodzą mi tylko w chwili zalogowania do sieci WiFi w domu. Nie dostaję powiadomień poprzez dane komórkowe, pomimo tego że nie mam żadnych problemów z dostępem do aplikacji ing przez dane komórkowe. Ktoś może miał taki problem ? Telefon iPhone 14
w opcji Sieć komórkowa, czy zezwoliłeś aplikacji Moje ING na korzystanie z sieci komórkowej,
czy masz włączony "Tryb niskiego zużycia energii" - ten tryb ogranicza aktywność aplikacji, w tej sytuacji powinien być wyłączony,
w opcji "Odświeżanie aplikacji w tle" czy wskazałeś zarówno Wi-Fi jaki i sieć komórkową.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...