Odpowiedz

Powiadomienia z aplikacji

Witam. Od pewnego czasu mam taki problem, że powiadomienia z aplikacji mobilnej ing o płatnościach przychodzą mi tylko w chwili zalogowania do sieci WiFi w domu. Nie dostaję powiadomień poprzez dane komórkowe, pomimo tego że nie mam żadnych problemów z dostępem do aplikacji ing przez dane komórkowe. Ktoś może miał taki problem ? Telefon iPhone 14
Odpowiedz
0 Lajków
Falbork
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 598 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia z aplikacji

Prosimy sprawdź w Ustawieniach telefonu:

  • w opcji Sieć komórkowa, czy zezwoliłeś aplikacji Moje ING na korzystanie z sieci komórkowej,
  • czy masz włączony "Tryb niskiego zużycia energii" - ten tryb ogranicza aktywność aplikacji, w tej sytuacji powinien być wyłączony,
  • w opcji "Odświeżanie aplikacji w tle" czy wskazałeś zarówno Wi-Fi jaki i sieć komórkową.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy