Bankowość internetowa

Odpowiedz

Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął je z reprezentacji. Teraz reprezentacja podmiotu jest jednoosobowa, ale nie jest możliwe wykonywanie przelewów, ponieważ aby je zatwierdzić obecny i jedyny członek zarządu potrzebuje podpisu drugiej osoby.

To powoduje ogromny problem, ponieważ podmiot utracił zdolność regulowania płatności wobec kontrahentów! Nie ma także samodzielnej możliwości zmiany schematu akceptacji z dwuosobowego na jednoosobowy. 

- nie można wysłać przelewu,

- nie można złożyć wniosku ani dyspozycji,

- nie można wysłać do banku wiążącej wiadomości,

- nie można nawet dodać nowego reprezentanta, ponieważ do złożenia wniosku o dodanie reprezentanta jest potrzebny drugi podpis.

Co zrobić w powyższej patowej sytuacji? Jak zmienić schemat akceptacji, gdy zarząd jest jednoosobowy?

Nie udało się tego zrobić przez czat ani przez rozmowę telefoniczną. Jak złożyć wiążący wniosek do centrali banku, jeśli nie można go podpisać zgodnie z poprzednią reprezentacją?

Proszę o pomoc.

 

FvjcvHX
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-02-2025
Wiadomość 1 z 4 (1 516 wyświetleń)

Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, nie możemy tutaj zweryfikować Twojej sprawy. Prosimy skontaktuj się z Centrum Wsparcia Biznesu pod numerem 323570024 lub poprzez Czat w ING Business.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (1 199 wyświetleń)

Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przelewów, wniosków lub nowych schematów, a dodatkowo przebywam za granicą. Wiadomośc do ING została wysłana,a także rozmawiałem z doradcą na chacie, ale póki co nic to nie dało. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Patryj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-03-2025
Wiadomość 3 z 4 (802 wyświetleń)

Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (723 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy